Mangler en ny Dc motor

Hej.
Min robot plæneklipper stod lige af i dag i den ene motor.
Har søgt land/udland rige rundt.
Og kan bare ikke finde den helt rigtige Dc motor.
Håber I kan hjælpe her
Motoren er lavet hos Sgmada. Dc geared motors
Type-Rg50m775244800-120k
Dc.24 v
No.812300048

Håber der sidder en klog herre eller herreinde derude...
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej jeg mangler nøjagtig den samme motor også til en robotklipper.Er gået i stykker i gearet bygget på enden af motoren igår.Kan finde en motor hos producenten med nummer rg50m775242500-120k.Ligner på en prik, men den har du nok også fundet.
hvis man da bare vidste noget omkring. . Moment, mål, omdrejninger. på den skide motor.
Fandt en side der godt kunne ligne motoren som vi står og mangler: http://www.gearedmotor.net/detail130632-dcgearmotor.htm
Annonce
Til futtemut,hvis du er intreseret kan du købe min robotklipper til dele,den er kun 1mdr gammel,og har næsten ikke kørt,da min have er for skrånende/stor og den ikke rigtigt kan overkomme opgaven.Vil have en plænetraktor istedet.
Så vil du da have motorer til et stykke tid,der sidder 4 i den.Det er kun et tandhjul i gearet på den ene der er istykker.
Det er en (Robot lawn mover -tc-g158) købt på lauritz.Ved ikke om det er den samme du har?Men motorerne har samme nummer.Gav 4000 for den,du kan få den for 1500

Til Tim the Toolman. Jeg tror sgu jeg slår til dit bud på de 1500 kr. Kan jo altid bruge den ene til dele. Vil du kontakte mig på Tlf. 21499849 Så vi kan aftale nærmere om hvornår jeg må komme at hente den.
hej

jeg har robot plæneklipper lige som din, som min opladern og station oplader gik stykker, jeg vil gerne købe, hvis du har stadivæk sådan noget.
min mobil:28353361

hilsen
patrick 

v.h
cartli
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis