shipmate rs 8000 vhf

hej alle,,, er der mon nogen der kan hjælpe mig,, mangler et tilslutnings stik,, evt et billede af hvor strøm osv kommer ind og lyd ud bag på sådan en vhf radio,, har forgæves søgt på nettet efter oplysninger,men er rendt panden mod en mur hele tiden, selv hos den nye importør (simrad) det er et 6 benet stik,firkantet, 2x3 ben og vil ikke "bare" prøve mig frem,nogen der har lidt gode ide"er til hvor jeg evt kan søge/finde lidt oplysninger ville jeg blive meget glad hilsen frank

"" hvorfor gå på arbejde, når man kan gå på jagt""

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Klik her

Side 6

Kun perfekt er "godt nok"

jeg har en jolle jeg mente var en lynæsjolle men har fået af vide at det er det ikke , jollenhar et spader mærke i stævnen med et 2 tal i midten, er der nogen der ved hvem der har lavet den vil jeg være meget glad for oplysning om hvem der har lavet jollen på forhånd tak

E.Mail. [email protected]
Og den der jolle skal så have monteret en Shipmate RS 8000 VHF

Det må da være derfor at der skrives i denne tråd... ????

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg kan ikke lige huske byen, men båden er lavet i Sønderjylland, så vidt jeg husker. Der findes flere joller fra Spar

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
tak for hjælpen jeg har ogsaa fået af vide at set er en ålborg jolle men nu vil jeg gå på nettet under spar både og under ålborg joller
  hvis der står spar 2 er det ikke en Ålborgjolle, som er noget større end en spar2. Her er Vuska , som er hjemmehørende i Bogense en typisk Ålborgjolle konstrueret af Utzon.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
ja så kan jeg godt tænke mig at vide hvad det er for en jolle, der ligger 3 andre joller med spar mærket i stævnen desværre som vrag men jeg må prøve om havnefogden kender ejerne
hvad er problemet, det er en Spar2 jolle længere er den ikke. Værftet havde ikke nogen særlig lang levetid, som så mange andre. Der står ikke en verdensberømt konstruktør bag, men det er en smuk båd.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis