Mislys i højtaler efter tilslutning af Pioneer DEH-P7900UB

Hej
Jeg havde en alm. auto radio tilsluttet min Xzound Gold 4000 forstærker, hvor der derpå var tilsluttet 2 højtaler og en subwoofer. Og dette virkede fint. Jeg fik så fat i et Pioneer DEH-P7900UB, og skiftede den gamle ud. Det eneste jeg gjorde var, at sætte et andet multi kabel på, og flytte REM fra forstærkeren, over på en blå/ hvid ledning, på det nye multi kabel. Og så tændte jeg og det spillede fint (troede jeg). Men det viste sig, at når jeg tænder bilen, så lyder det som om en eller anden spole kører rundt, og denne mislyd kommer ud af højtalerne. Hver gang jeg gasser op, bliver lyden højrer, og det lyder som om, mislyden tager til i omdrejninger. Nogen der ved hvad dette kan skyldes, og hvad jeg kan gøre ved det?
Hej Jeg havde en alm. auto radio tilsluttet min... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der skal være forbindelse ( ret tykt sort kabel) fra minus på batteriet til karosseri. Det er vist den eneste kabel på minus polen. Hele karosseri fungerer som minus. Alle elektriske dele er koblet til karosseriet på minus siden inkl. starteren og bilradio.

Mvh Adam
Jonas når jeg skifter radioen er det stadig det samme signal kabel. Jeg skifter kun radio og multikabel.
Prøver senere i dag at dobbelt tjekke er der ikke strøm kabler i højre side ved signalkablerne. Jeg bruger ledninger m.m. til forstærker som ses her http://www.thansen.dk/product.asp?c=3045897390&n=1200267213&pn=1220701200
Så er jeg endelig tilbage. Ja det gik helt galt det hele. Jeg fik brændt det meste ag med alt mit roderi. Men skidt med det nu har jeg købt noget andet og har i den forbindelse også et par spørgsmål. Så hvis i vil/ kan hjælpe så ses tråd her http://www.lav-det-selv.dk/Forum/afv/topic/aff/6/aft/153505/
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis