Problemer med installation af windows 7

Goddag Lav-det-selv.dk

Jeg har et stort problem, jeg har lige skiftet mit windows vista ud med windows 7.
Alt går vellykket til trin 2, og så skal den genstarte for at komme videre, og det går fint nok, men lige når den skal til at igang med at installer, så går skærmen i sort, og jeg kan ikke gøre noget.
Nogen der kender en løsning på dette problem? Har hørt noget om at man skal ind i bios og rodde? Men er ikke sikker på hvor.
Må gerne beskrives så enkelt som muligt :-)

På forhånd takker jeg.

Beklager hvis indlæget er lagt under forkert kategori.
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Forhåbentligt har du opdateret til windows 7, ikke fjernet windows Vista først.
For så er du vist godt nok på skieren.

V.h.  Håndværkeren
Windows vista ligger stadig på computeren, men jeg har smækket en cd-disk på, hvor at jeg så installer, jeg kommer til trin-2 og så skal den genstarte for at fortsætte, men så går alt i kage, og skærmen går i sort, og jeg kan ikke komme videre. Det er det, jeg gerne vil have hjælp til at løse :-)
Ihvor lang tid lader du skærmen være sort, det kunne jo tænkes din pc har andet at lave en at vise dig et skærmbillede.
Med mindre du virkelig er en pc nørd, så hold fingrene fra Bios o.l.
Har ladet den stå i ca. 7 timer, uden der skete noget. Har ikke været inde i bios, da det ikke lige er noget jeg har stor kendskab til
Det skulle den meget gerne kunne, når den kan køre windows vista 64-bit
Tjah, så tænkte jeg på om det var en original cd du har eller det er en "hjemmebrændt" for så er det nok der du skal finde fejlen.
Det er en hjemmebrændt, med beta version på
Har lige prøvet, virkede ikke. Samme fejl, mener det er noget med at man skal ind og gøre noget i bios, det var sådan vi gjorde sidste gang.. Men kan bare ikke huske hvad..
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis