Billige og gode plisségardiner i specialmål

Kære LDS'er,

Jeg så står og skal til at købe gardiner til mit nyrenoverede hus og er på jagt efter nogle prisbillige, dog stadigvæk gode plisségardiner. Da vi har topstyrede vinduer med sprosse synes jeg den form for gardiner er lidt mere oplagt til formålet :-)

På forhånd tak.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med lift gardiner.. har du en der kan sy, kan du købe færdige lift sæt og løst stof, og selv lave... det er BILLIGT og godt.

Kun perfekt er "godt nok"

Hmm lift gardiner, er dét det samme, som rullegardiner? Altså dem der bare bliver rullet op?

naaajjj .... det vil jeg nu ikke lige sige.... tryk her

Det ser interessant ud, har du gode indkøbsråd? :-)

Vi fik til hele huset ved Selta gardiner i Viborg... men mon ikke de kan findes i 5000 Odense ... ?
Følg vejledningen i pakken med lift systemet og det tager få minutter... plisse er også fint med det er IKKE LDS. gardiner, som eks. lift er . Mner vi gav 150 dkr for et lift system til en 120cm bredt vindue, + lidt stof, og der fede er at de ikke tager noget lys når de er "trukket fra"

Annonce

Hej. Det er billigst selv at sy, men hvis du ikke har mod på det, kan du få syet i Bilka. Lyder åndsvagt, men vi fik lavet liftgardiner der. Det er nemt, du skal bare oplyse mål, og så bliver de lavet. De har mange forskellige stoftyper.

Det er god kvalitet, og vi er rigtig glade for vores.

Vh

Ole

Kan de stænger købes, så man selv kan tilpasse/skære dem til så de passer med "skæve" mål?

ja, bla. stof og stil har dem. Konen har lavet et gardin til sønnens værelse. Det er faktisk ikke så svært som det kan lyde til. Man skal dog kunne bruge en sy maskine.

Du afkorter stangen som en persienne. Se vejledning når du køber stangen.

Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis