Gratis spildtræ ved Bilka

Hej.

Vareudleveringen hos vores lokale Bilka her i Ishøj lægger al deres spildtræ (fra ikke-Europa-paller o.l.) ud til fri afhentning. Da det samtidig er stedet, hvor man kan låne en gratis trailer (Freetrailer.dk), burde det ikke være noget problem at få det med hjem, hvis man har jydekrog

Det har naturligvis ikke verdens bedste brændværdi, men til prisen er det vel ok? Vi har ikke selv brændeovn, så vi har ikke prøvet det.

Ved ikke om andre steder har samme ordning?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jo her nede på Als har Jem & Fix også nogle stålkasser stående med frit tilgængeligt træ, det er dog mest trykimp. Men jeg har da hentet mange gode stykker jeg har kunnet bruge her hjemme. Men der er faktisk mange steder hvor man ved en høflig forespørgsel må hente spildtræ, de er jo glade for at få det fjerne gratis, da de skal betale for at komme af med det.

V.h.  Håndværkeren
Lad være

Har selv fået et vognlæs leveret ganske gratis.

ar brugt en masse tid på opskæring og en masse skruer efter det er brændt. For meget besvær til prisen.

Blot min mening.

 

Skrevet af mdn på 26 dec 2009 22:47
Lad være

Har selv fået et vognlæs leveret ganske gratis.

ar brugt en masse tid på opskæring og en masse skruer efter det er brændt. For meget besvær til prisen.

Blot min mening.
Når du kan få et vognlæs foræret, hvordan kan det så være for meget til besvær når det var gratis

Den tid jeg bruger/brugte på det, syntes jeg ikke er værd at bruge. Det er et kæmpe arbejde at skære op, lægge væg og den forholdsvis lave brændværdi der er i det. Det er hurtigere tjent ind ved at arbejde en time over en gang i mellem i løbet af året.

Men igen, kun min mening. Er der andre som vil bruge tiden, så værsgo, men aldrig mere mig!

 

Annonce
mdn.

grip lige et par kasser søm og en hammer og en rammesav.

smut ned til byggelegeplads med børnene.!

og bygge bræddehuller eller bræddehuse.

med en læs spildtræ.

fra jem & fix eller bilka og andre der hville af med  spildtræ.?!

hvis der er verdigløs i brændeverdig.!

der er masser af genbrugsmetal efter afbrænding. til om smæltning
til fejebakker.?
ja,,der er måske søm og skruer,, men kilo for kilo er det ligeså godt som "skovtræ",, altså bøg eg og ask,, "whatever"et kilo træ er et kilo=4500-4700 kcal,,=VARME,, men det var jo gratis,, ik`???hilsen frank

"" hvorfor gå på arbejde, når man kan gå på jagt""

Hej Franco.
Og hvorfor gå over for grønt, når du kan blive kørt over for rødt !
og ja "håndværker" bakker man over for rødt,, får man så bøden tilbage??????? "JOKE""

hilsen frank

"" hvorfor gå på arbejde, når man kan gå på jagt""

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis