Tanker om det at gå med våben.

1) Mange ministre kører i de store AUDI'er. Er det chaufføren eller ministeren der får 7 dage når de finder værktøjskniven i tool sættet i bilen, får vi mon så en lovændring .

2) Vi der blive overfyldt på vores plejehjem, hvis manden med leen bliver bustet .

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
1) Mange ministre kører i de store AUDI'er. Er det... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
loven er total forskruet prøv lige at kigge på vores naboer Norge/Sverige/Finland der er der ikke nogen problemmer i at gå med knive i hylster ved hoften døgnet rundt uanset længden på den da man i de lande betragter kniven som et stykke værktøj og en prydsgenstand
lige some i mange andre lande hvor man her hjemme har en total forskruet ide(læs lilla ble´s gennemsyring af samfund) om at en mand  ikke må værer maskulin påklædt det næste bliver vel at man ikke må gå med tændstikker/lighter fordi man kunne jo finde på at tænde et eller andet f.eks et lille madbål/gaskomfur eller endnu værere  u-politisk korrekt smøg
nu må det være nok det kan ikke være rigtig at man ikke kan få lov til at vise det frem
som er stolt af at have
købt/fremstillet selv er under ordnet i denne sammenhæng da det må være op til en selv
at bedømme om man vil have en form for kniv på sig uanset om det drejer sig om en lille
lommekniv med 1cm blad eller en kniv med 30 cm lang blad
hvad så med de stemmejern/syle/skruetrækkere og andre ligende stærke sager som vi allesammen mere eller mindre har adgang til eller bruger mere eller mindre nå det er påkrævet eller for den sags skyld den helt u-undværelige hammer

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Hallo Hans2, sorter lige på dato i dit postsystem så nyeste mails kommer øverst- Sidder i tyrkiet, og det bimler ind med adviteringer om indlæg på mine gamle tråde. Jeg sender dig regningen, 250 kr. pr. mb.......

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis