Tanker om det at gå med våben.

1) Mange ministre kører i de store AUDI'er. Er det chaufføren eller ministeren der får 7 dage når de finder værktøjskniven i tool sættet i bilen, får vi mon så en lovændring .

2) Vi der blive overfyldt på vores plejehjem, hvis manden med leen bliver bustet .

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
2. Det tror jeg nok lige der ville, og måske finanskrise i himlen...


 

kniv loven i øjeblikket.?

det kan man sige at teoretisk ikke kan købe en kokkekniv eller en pillekniv.
med hjem uden man at blive stoppet af politiet og ende i hotel gitterly.!
(fængsel) basseret på historien om de to hobbyknive i bilen
den stramme "skape"våbenlov.! det er denne der rammer de forkerte.

Skrevet af hans2.hansen på 11 sep 2009 15:58

kniv loven i øjeblikket.?

det kan man sige at teoretisk ikke kan købe en kokkekniv eller en pillekniv.
med hjem uden man at blive stoppet af politiet og ende i hotel gitterly.!
(fængsel) basseret på historien om de to hobbyknive i bilen
den stramme "skape"våbenlov.! det er denne der rammer de forkerte.


Det er et anerkendelses værdigt formål. du skal bære dem skjult i en pose. inderlommen er no go.

Jacob
det hville se dumt ud at en hobbykniv der er sat fast med kabelstrip på en
plade med rundstok som skaft. (her er en kniv der kan sende en i hotel gitterly.)!
som er købt hos thansen for 3 kr.? hvad bliver det næste.
Det er da godt at man ikke er betjent for tiden. Som de knivsager der har været i medierne er beskrevet må man formode at ordensmagten arbejder efter et internt direktiv om i videst muligt omfang at undgå at udvise dømmekraft og situationsfornemmelse.
Der kan ikke være megen jobglæde i at skulle optræde offentligt på en måde så man bekræfter sommerrevyernes fremstilling af den klassiske betjent.


Annonce
betjentene de kom også i klæmme med ders multitools.!
Skrevet af hans2.hansen på 23 nov 2009 20:17
betjentene de kom også i klæmme med ders multitools.!

Ja.
Sjovt nok. men kun fordi de er privat indkøbt. hvis de var udleveret som en del af bæltet så var de ok. egentligt lidt mærkeligt at de ikke har en udleveret.
Jeg benytter sådanne et multitool og det er helt ok. Da det er erhvervs mæssigt. dog er kniven ikke en hånds betjent uden meget træning. tager man en hobby kniv med knæk blade kan det ikke blive meget værre. klinge over 7cm, kan låses og er en hånds betjent.

Jacob
Det at gøre knivspørgsmålet til et af de helt store hit er for mig at se probertionsforvrængning. Der sker jo vitterlig ikke mange knivdrab i DK. Hvor i mod de fleste daglig betjener sig af et værktøj der årligt dræber ml. 300 - 400 personer og lemlæster adskillige tusinder. Ja, I har vel sikker gættet på at jeg tænker på bilen. Brugte man samme argument med bilen som for kniven, ville vi alle køre rundt i en bil på 7 cm.

Hilsen
Allan
Kig på kniv og gaffel. hvor mange her hjemme dør ikke årligt fordi de spiser forkert ? er det kniv og gaffels skyld ? næ. det er personen bag der burde forbydes.

Jacob
jeg har en multitools liggene i lommen på elbas gigbag.!
det er den original af leatherman tools.
den kommer frem der er nogle småting der skal ordnes.

bland andet tromme stæmning. og skruer der skal strammes på elguitar og afbas.
og de andre musikgrej.!
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis