HP Pavilion - starter ikke !

Hej,
Min ellers så gode HP stationær PC har nu drillet mig gennem længere tid, problemet er følgende:

Jeg har altid haft en hovedafbryder ved stikkontakten således at jeg kunne slukke alt strømtilgang til pc`en,  men nu er den blevet sær, når jeg sætter strøm på og vil starte den på normal vis sker der absolut intet ! og den lille grønne lampe ved strømforsyningen bag på pc´en blinker blot, og det gør den i ca. 15 minutter, så bliver lyset stationær og jeg
kan tænde pc´en som normalt, og den virker som hidtil, så nu er jeg nød til at have "strøm" på linien til pc`en hele tiden for at være sikker på at den starter nr jeg skal bruge den,  er det noget i derude i landet har oplevet - jeg har nu haft pc´siden de kom frem, og har aldrig set magen.

Takker på forhånd for jeres svar.

Mikael B. / 10.09.09

Mikael B.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Uden at ville hænges op på noget, så tror jeg at det er en automat sikring i din strømforsyning.

Løsning: Ny strømforsyning.
Åben kabinettet og find det mærkat hvor der står Watt, det er nok 350W,og køb en ny der er mindst 100W større.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Prøv at checke dit back-up batteri, det kan være dødt...

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis