Fart PGO G Max

Ved fuld fart sker det at farten falder til 10 km i timen der efter stiger fart igen meget langsomt til normal igen når farten falder kommer der en klikkende lyd til lige før stop den er heller ikke så kvik som den plejer har nogen ide om hvad der er sket kan det være luft indtag menbran eller stempel der er noget galt med  lad mig høre et par ideer
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nåeh ikke andet, jamen tror du ikke det er din luftindtagstuboladerintercoler det er galt med
Nå men rens din benzin hane og tjek at slangen ikke knækker et sted på vej ned til kabunaden.

V.h.  Håndværkeren
Det kunne være din dyse. Tag dysen ud, hvis den er grå så er dysen for lav, hvis den er sort, er dysen for høj. Hvis den er brun, så er dysen perfekt.
Man skal godt nok HORE meget, før ørene falder af !
Beklager -_- mente tændrøret, se på tændrørets farve.. Det er mig der blander tingene sammen.
Men se op på tændrørets elektrode, hvis den er grå, har du for lav dyse, hvis den er sort, er dysen for høj, og hvis den er brunlig er den perfekt.
Min fejl.
Skrevet af Håndværkeren på 13 sep 2009 18:03
Man skal godt nok HORE meget, før ørene falder af !


Er det der for at der er nogle der nævner ham skrædren fra als der er en naturlig Kite, næsten en dumbo.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Æ tøvs da det blir værre og værre som du vrøvler
Skrevet af Håndværkeren på 14 sep 2009 00:11
Æ tøvs da det blir værre og værre som du vrøvler
Tja vi kan jo alle komme ned og give  skide svar.
Det er ikke noget jeg stræber eftetr, men jeg kommer fra  6051 almind, og det er ikke for normale mensker at overleve der.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg får den tanke, at Flemming måske har fået listet en flaske god rødvin, med puriner, med ind til komputeren!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis