Virus/orm

Hej jeg har fået en orm/virus i  min internetexploer(se vedhæftet fil)
HVad hedder den og hvordan F..... får jeg den kvavlt

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad bruger du af antivirus og antispyware på din computer? Og har du scannet med dem? Hvis du har prøvet det, kan du prøve at starte windows op i fejlsikret tilstand, starte dit antivirus og antispy og så køre scanningen igen.
Skrevet af Håndværkeren på 09 sep 2009 17:48
Man lægger da ikke en fil fra en inficeret pc ind på LDS, så dum kan ingen da være


Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, for jeg tænkte det samme...

Et forslag kunne dog være at hente et ordentligt antivirus såsom ESET. Det dræber alt og alle...
Når du har fået renset din computer, bruger du små 400 kr. på programmet, som hjalp dig med problemet. Ordet er: Proaktiv!

Mvh.
Kim

Eller købeversionen af Bullguard, den har jeg og jeg skal love for at den er efektiv
Skrevet af Håndværkeren på 09 sep 2009 17:48
Man lægger da ikke en fil fra en inficeret pc ind på LDS, så dum kan ingen da være



HVor dum har du selv lov at være!!!!!. Filen er et billede af problemmet og IKKE en virus, og for øvrigt scannet i hovede og r.. Så pas venligst dig selv hvis ikek du har noget fornuftigt at sige.

Problemmet er blevet løst med en Anti Malware, virus hed Personal Antivirus og kvalte min Explore, og blev ved med at påstå at min computer var kraftig inficeret.
Annonce
Mon ikke du skulle smutte hen på fritteren igen
Skrevet af Bai7200 på 10 sep 2009 07:59


HVor dum har du selv lov at være!!!!!. Filen er et billede af problemmet og IKKE en virus, og for øvrigt scannet i hovede og r.. Så pas venligst dig selv hvis ikek du har noget fornuftigt at sige.

Problemmet er blevet løst med en Anti Malware, virus hed Personal Antivirus og kvalte min Explore, og blev ved med at påstå at min computer var kraftig inficeret.

Vil det ikke være bedre at skrive i et mere imødekommende sprog, hvis du ønsker hjælp fra os andre? Håndværkeren har ret; man uploader ikke en fil fra en inficeret computer. Det er lige meget, om du har skannet filen og er (næsten) 100% sikker på, at filen ikke er inficeret. Når du spørger os andre om hjælp, må det tyde på, at din antivirus ikke kunne fjerne virussen. Så kan du vel heller ikke være sikker på, at filen er clean?!?

Til din orientering kan jeg fortælle, at du ikke havde virus, men en malware (som ikke er farlig - blot irriterende). Du må have trykket på en reklame for Personal Antivirus, for deres forretningsmetoder er ikke lige i overensstemmelse med "ordentlige" regler.

Never mind, du fik den fjernet, og dit problem blev løst.

Mvh.
Kim

Hvem siger at han har uploadet filen fra den inficerede computer?
? Desuden er det nok noget nær umuligt at hans billede skulle være virus befængt. Hold jeres mund hvis I ikke kan hjælpe og bare vil skabe dårlig stemning.
Det er desuden ikke hans ansvar at beskytte andre mod virus. Tit er man uvidende om at man spreder noget, og det er dem der har serveren's ansvar at der ikke bliver uploadet virus til serveren.
Håndværkeren>>

Hvis ikke du har noget konstruktivt at sige synes jeg du skulle holde mund, du blander dig i noget hvor du absolut ikke har noget konstruktivt at komme med ud over at svine mig til. Så der for pas dig selv. 

Og ja det er selvfølgelig ikke en virus men Malware, men i min verden er det altså næsten det samme. Mistalen har så henledt sig på konen og en lidt for ivrig tendens til at trykke ja til hvad som helst
Jeg forstår slet ikke hvorfor du hidser dig sådan op, for jeg skrev: man må være godt dum hvis man lægger en fil ind fra en inficeret pc.
Din var jo ikke inficeret skriver du, så kan du da umuligt føle dig truffet
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis