cnc sælges.

CNC maskine er til salg på modelflyvning danmark for 8000 Kr. X 950 Y 430 Z 100
Søg "modelflyvning danmark" derefter "forum" derefter "andet"
Mvh Jørgen.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Jørgen

Hvis ikke du har solgt der maskine endnu, vil jeg meget gerne kontaktes

Maskinteknikeren

Til hvad nytte er et solur i skyggen?
 

Det er korrekt det var et tip. hvis du ikke kan finde det jeg henviser til så vend tilbage.
Mvh Jørgen.
Hej Jørgen

Det er vel ikke min du er ved at sælge:-) Men overskriften har fået pulsen i vejret.

Mvh Adam

Hej Adam.  Nå jeg troede ikke du så det, men det kunne jeg ikke drømme om ikke med alt det arbejde der er lagt i din maskine, det er lige før jeg ikke vil af med den.
Vil du sende en mail ang  din situation, jeg håber alt er ok.
Mvh Jørgen. 

Annonce
Ha Ha Tak for venligheden alllesammen, (er ny herinde) så først fejlen da det var for sent,
jeg har kikket på maskinen, men den er for lille, skal have noget i størelsen : 2500x1500x 100mm.


ps. vil selv bygge maskinen

Maskinteknikeren

Til hvad nytte er et solur i skyggen?
 

Hej 54Jensen. Det er lidt af en stor sag, men det lyder spændende så jeg håber du vil lade os andre følge tilblivelsen  af maskinen.
Jeg har selv bygget en på 1500x800x150 helt i alu.
Mvh Jørgen.

 

Hej Jørgen
Ja jeg skal nok meddelagtiggøre jer i projektet. Stor ja, måske men jeg vil gerne prøve at arbejde med vægpaneler osv. i den størelse, jeg har på mit tidligere job arbejdet som teknink tegner/ CAD-CAM programmør på TRUMPH Laser og Vandstråleskærermaskiner 1500x3000x Z og 3000x5000x Z træ stål alu pvc gummi osv.osv. så jeg ved lidt om det, jeg håber på at det skal være et projekt til min efterløns-tid det snerper jo.
MVH Per

PS.er der nogen derude der har probl. med tegn. kan jeg måske hjælpe.

Maskinteknikeren

Til hvad nytte er et solur i skyggen?
 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis