Forstørrelses bordlampe

Hej med jer

Min kæreste-nørd sidder ofte og roder med printplader, ledninger, dioder, modstande osv (jeg kalder dem nu bare dimser og dingenoter) Ja han har da lige lavet et fedt ur ud af nogle små pærer, som ligner det udenfor hovedbanegården......bare mindre
Til de bitte små dele har han et håndholdt forstørrelsesglas, altså han har ik begge hænder fri.
Det må da kunne gøres bedre, tænkte jeg nu hvor hans fødselsdag er nært forestående.....

Jo da - der findes lamper med forstørrelsesglas i til tekniknørder, svagtseende og andre der roder med bitte små ting

Jeg har kastet min "kærlighed" på disse 2
http://www.seniorshop.dk/product/Sk...e-Halltorp
http://www.amazon.com/dp/B000L9YKVU...B000L9YKVU

1. link til butik i DK har ik den sorte på lager, den kommer om 15 dage. 2. link er i UK og den lampe ser mere robust ud - begge i sort, da de så passer ind......syntes jeg
Ingen af dem kan desværre nå til kærestens bopæl før hans fødselsdag

Det vil virkelig glæde mig, hvis de garvede af jer kunne hjælpe mig, med at anbefale en super lampe til en "fornuftig" pris, og ligeledes hvor en sådan kan købes i alm butik(Sjælland)/netbutik?
Tak


Jo langsommere man bevæger sig, jo større bliver verden...

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den kan du få hos Elektronik Lavpris til 249. Søg på luplampe.
Biltema har et par stykker til under 200 kr. Varenumre 35-9813 og 35-9814


Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

ARGH man får hvad man betaler for. gå efter den fra den fra amazon den er i bedst kvalitet. Men nogen gange bruger man bare et forstørrelses glas til at aflæse værdien på SMD komponenter. personligt bruger jeg en øjen lup med 12x forstørrelse når det går hedt for sig med 1x3mm komponenter.

Jacob
Takker og bukker for jeres svar


Jo langsommere man bevæger sig, jo større bliver verden...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis