Tegning/konstuktionsskitse LUNA 26

Hej alle
Jeg prøver igen for at høre der virkelig ikke findes nogle LUNA folk eller andre, som har en link/forbindelse til en tegning/ konstruktionsskitse over en LUNA 26, eller er der nogle der måske kender historien om LUNA modelleren fra 19-26-30 fods.
Jeg har hørt at Quiorings skibsværft solgte formen til Sverige, men som skrevet er det kun et rygte.
Jeg har talt med Quiorings men de har intet over LUNA bådene,
Så er der en af jer der har det mindste over LUNA 26 så venligst send mig en mail-

På forhånd tak
Mvh

Lars

------------------

Hej alle Jeg prøver igen for at høre der virkelig... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Ryan

Jeg gav i et rundt beløb 8300 kr for rammerne, og det var endda på regning.

Jeg prøver at finde gruppen. Det er rigtig fint at du har taget initiativ til det, vi er jo mange der har sådan et godt skiv.

Mvh Finn
Hlintz skrev den 03-06-2003 18:41:00

du kan prøve at maile til mig
da min far har bygget en luna 26.
for cr 15/20år siden
og jeg mener han har alle
orginale tegnige
[email protected]

 Hej kan forstå at du muligvis har tegninger liggende på en luna træ kahyt var det mulighed for at kunne få en ķopi da mit er rådenet væk og skal have nyt lavet 


På forhånd tak Kim Nielsen 
Hej Kim.
Desværre har jeg ingen tegning af trærammerne, jeg afleverede alle stumperne hos snedkeren og så samlede vi dem så godt vi kunne, hvorefter han målte op og lavede de nye. Og de passede ret fint.

Mvh Finn
Håndstad skrev den 28-05-2003 13:29:00

Hej Lars.
Du søger tegning til en Luna 26,jeg har de tegninger der fulgte med båden, men det er ikke byggetegninger. Hvis du vil have kopier skal du være velkommen.Angående støbeforme mener jeg at de ligger i Jylland hvor man kan leje dem,jeg har været i forbindelse med firmaet og mener det hedder Geltorp men jeg er ikke helt sikker.Min Luna er iøvrigt fra 1973 med rig.Ring gerne til mig hvis jeg kan hjælpe dig.48188706.
Med venlig hilsen Jørgen.

 Hej skulle det være muligt at jeg kan få de tegninger på luna ķopi mener jeg står og mangler skitse tegninger 

På forhånd tak Kim Nielsen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis