Probs med scooter såsom lys og andre div. ting! Hjælp!

'eY
Jeg har en scooter, som ikke helt virker som den skal længere, efter den har været ude for en ullykke og stået uberørt i et halvt år. Mine problemer med den er, at intet lys viker undtagen forlygten (både skarp og ikke skarp virker fint, samt den kan vise det på panelet), men alt andet virker ikke. Jeg har tjekket nogen pærer, for at se om de var sprunget, men det er de ikke. Benzinmåleren virker heller ikke, og så virker speedometeret og omdrejningsmåleren heller ikke, men det er jo klart, når kablet dertil er gået i 2. Min el-starter virker heller ikke. Scooteren kan godt startes, men der er bare en del, som ikke virker.

spørg hvis i ska' vide mere.

Håber i kan hjælpe mig.

ps. det er en Baotian BT49QT-12
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan jo starte med at gennem gå hele lednings nettet, der må være nogle ledninger der er revet over eller beskadiget. Tjek også dine sikringer, når du har gjort det grundigt kan vi vende tilbage.
Men men, er det en knallert du har købt brugt ? så er det en god ide lige at tjekke op med politiet om det er en stjålet, det gør du ved at finde stel og motor nummer på den og spørge til dem hos politiet. Du kan få en temlig stor bøde for at køre rundt på en stjålet knallert.

V.h.  Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis