Kan ikke downloade.

Hej, jeg har problemer med at downloade. Jeg kan godt downloade min fil, og i nogle tilfælde søge efter den, for derefter at installere den, men i de fleste tilfælde er stien enten blevet væk når jeg søger efter filen, eller også kan jeg slet ikke finde noget.

Det undrer mig lidt hvad det kan være. Jeg har prøvet bare gemme på skrivebordet, men det hjælper ikke, ej heller hvis jeg vælger kør. Nu begynder nogle af mine programmer der normalt opdaterer selv, at brokke sig, forde de er forældede.



 

31 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilket windows program køre du med, nogle gange kan det hjælpe at gendanne pc-en en måned bagud.

V.h.  Håndværkeren
Jeg er ikke voldsomt god til engelsk :s


 

Skrevet af grossmann på 07 sep 2009 18:05
Jeg er ikke voldsomt god til engelsk :s
Så har du det lige som jeg, men jeg kan da tre sprog, Dansk Dansk og Dansk
Har du ikke Google oversæt på din pc. Det virker ved at du markere hele teksten og klikker på oversæt, skie nemt og meget underholdende.

Annonce
Jeg har lidt prøvet med oversætteren, men der er nu også udtryk den ikke forstår. Jeg har prøvet at gendanne indstillingerne i IE, men det hjalp ikke. Der er en anden der vil have mig til at slå brugerkontror fra, men det vil jeg nu nødig?


 

Ja, Vista er noget fanden har skabt... jeg installerede en af de første versioner på min PC... uha da da... det gik jeg hurtigt bort fra igen... Dengang, i 2006-7 stykker, fandtes der ikke drivere til mange printere, min PDA, var der heller ikke lavet drivere til, mit flysimulator program til RC fly kunne ikke køre på Vista osv.

Nå men tilbage til sagen. Når du har Vista, skal du huske at svare bekræftende, når Vista spørger om det er OK at downloade filen... gør du det?

Det er naturligvis en fordel, at huske hvor man placerer filen, men det går jeg ud fra at du har styr på.

Endelig er der en hel masse spyware og virus programmer der kan få din PC til at opføre sig på mærkelig vis. F.eks. ved ikke at tillade, at du downloader forskellige filtyper.

Har du et anti spyware program kørende samt et antivirus?

Ellers kan du måske arbejde ud fra det.

Jeg kører selv med et program der hedder "Spysweeper", som anti spy/adaware program... har jeg gjort i 5 år nu... det er super og holder alt muligt skrammel væk fra min PC. Tidligere brugte jeg oceaner af tid på, at finkæmme systemfiler og registreringsdatabasen for alt det der snask.
Jeg tror jeg betaler 250 Kr. pr. 2 år for programmet... men til gengæld sparer jeg timers arbejde med at finde alt det der ...

Yderligere anvender jeg AVG antivirus.... gratisprogram, med selvopdatering. Det er fra Grisoft. Fantastisk godt program.

Tja... du må prøve dig frem.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg kører avast, og det har jeg gjort altid på den her. Men det er ikke det der er problemet. Jeg bekræfter selvfølgelig havd der kan bekræftes, og jeg har styr på hvor jeg gemmer filerne


 

Prøv at gå ind i internet indstillinger funtioner- internet indst.- og så avangeret, her kan du så prøve at klikke på gendan avangeret indstillinger.
Det har jeg desværre prøvet. Mit problem startede i Firefox, som jeg afinstallerede, og havde i sinde at downloade i IE, for jeg var overbevist om at det var firefox som lavede bøvl. Det viste sig så, ikke at være problemet.


 

Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis