Kan ikke downloade.

Hej, jeg har problemer med at downloade. Jeg kan godt downloade min fil, og i nogle tilfælde søge efter den, for derefter at installere den, men i de fleste tilfælde er stien enten blevet væk når jeg søger efter filen, eller også kan jeg slet ikke finde noget.

Det undrer mig lidt hvad det kan være. Jeg har prøvet bare gemme på skrivebordet, men det hjælper ikke, ej heller hvis jeg vælger kør. Nu begynder nogle af mine programmer der normalt opdaterer selv, at brokke sig, forde de er forældede.



 

Hej, jeg har problemer med at downloade. Jeg kan... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så er der vel ikke så meget andet at gøre en at slette alt og starte forfra, for du sørgede jo selvfølgelig for at lave kopier af hele programstyringen mm. da du købte den nye pc.
Inden du starter helt forfra, vil jeg foreslå, at du downloader Tuneup Utilities, hvor du bruger programmet til at fjerne alle browsere, rense din computer og rense ud i registreringsdatabasen. Dernæst henter du Firefox, IE eller hvad du nu plejer at bruge.

Til at downloade Tuneup vil jeg foreslå at bruge en ny browser - fx. Opera. Brug ikke Google Chrome, idet den er bygget på IE, og du vil højst sandsynligvis komme ud for samme problem.

Hvis du ikke kan finde rundt i Tuneup, skal jeg gerne vejlede dig - du siger bare til.

Mvh.
Kim

Ja gå i en stor bue uden om Google Crome, den lavede også lort på min pc, lige så snart jeg havde afindstaleret den, forsvandt problemerne igen.
Har faktisk haft det, men jeg afinstallerede da jeg synes det var dårligt. Det var ikke det som gav mig problemet..


 

Med oprah kan jeg downloade firefox på computeren med problemet, men internet explorer vil stadig ikke. Problemet gælder også for programmer.. F.eks spilopdateringer.


 

Prøv at hent min vejledning på min hjemmeside - husk at læse den igennem inden du går i gang og hent Opera inden du afinstallerer det hele.

Husk derefter at fortæl hvad det endte med...

PS: Har du installeret alle opdateringer fra Windows Update?

Mvh.
Kim

Jeg har installeret alle opdateringer undtagen en for min grafikkort Nvidia, men den er valgfri, og jeg mener ikke det er den der forhindrer at mine programmer kan downloade. Opera kan jeg downloade filer med.


 

prøv at højreklik på det prog du vil inst og vælg "kør som administrator" det har før hjulpet mig

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Det er ikke der problemet ligger. Jeg kan simpelthen ikke finde filen, så der er ikke noget at klikke på. Et program fra evt. en usb pen, det kan jeg snildt installere.


 

Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis