Maxsea

Hej.
Jeg har hørt at Maxsea skulle været et godt program, der kan køre sammen med computer. Er der nogen som har kendskab til dette.
mvh
alte

<p>&#160;</p>
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, vi bruger det på nogle af vores skibe.
Det kræver bare at du har en pc, med plads på HD.
Og der kan kobles gps signal til.

Jeg tror nok at det er det hele.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

ved du hvor man kan købe programmet, og er til at få for penge...hi Det virker som et dyrt program??
mvh
alte

<p>&#160;</p>
Jeg ved ikke lige hvor det kan købes, men mon ikke en google søgning kan hjælpe på det.
Jeg har hørt at der skulle være pirat udgaver der kan down loades, men jeg ved ikke hvor.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Det må være MEGET godt.
René
Annonce
puha det var noget af en pris, jeg bliver da vist nød til at holde mig i de danske vande!!, men er det et program der virker og brugbart også til at sejle her hjemme.....jeg tænker om det virker på samme måde som det levende søkort.
mvh
alte

<p>&#160;</p>
Hej alte
Du sejler bare ud i verden og møder andre både,vi har fået tilbudt flere forskellige PC programmer,andre sejlere er meget hjælpsomme.
God tur June d6

hejsa alte
ved ikke lige hvor i landet du holder til ... men kontakt mig på tlf. 50362718 så vil jeg hjælpe dig med dit lille problem
mvh customkiile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis