Cementafløbsrør.

Hej.
Jeg har banket gulvet op i min kælderskakt ca 1 kvm, og har derved slået hul i et cementafløbsrør lige der hvor to rør støder sammen i et T.
Er der nogle der har forslag til reparation, eller skal jeg have fat i en kloakmester. Der er tale om regnvandsafløb.
VH
Scharling  onmousedown="return false;" src="/DesktopModules/ActiveForums/themes/LDS/emoticons/sad.gif" width=20 height=20>
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved godt det ikke er den "rigtige" løsning, men hos de bønder jeg kender, pakker man noget plastic om, og hælder så en gang beton rundt om. Plasticen skal bare sørge for at der ikke komme beton i røret.

Mvh Thomas Hansen

I et prof byggemarked (Stark, Bygma el.l.) kan du få gummipakninger og overgangsstykker til 110mm PVC rør. Med disse, samt et 50cm lang rør og en skydemuffe, kan du erstattet det beskadige betonrør.

 

Jeg vil anbefale at ringe efter en aut. kloarkmester.
For hvis det ikke bliver lavet rigtigt, så kan der komme rotter ind.
Og er der en husmands lapning er der ingen hjælp at hænte fra forsikring mm.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

du kan også vikle papir omkring det vil holde mindst 10 min.
Det skal op og laves rigtigt, har mange eksempler på gds der har prøvet og vi laver det om til sidst så glem lappeløsninger og bla bla bla. det SKAL laves af fagfolk.
Annonce
Tak for forslagene. En kloakmester klarede rør og støbning på ca 4 timer.
onmousedown="return false;" src="/DesktopModules/ActiveForums/themes/LDS/emoticons/smile.gif" width=20 height=20>
Ja det var da lidt tid, men nu skulle det jo så bare være iorden.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis