Øv, hvor svært kan det være.

Nu er der kommet et knallert forum, men folk rammer ved siden af......

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skulle ovenstående ikke have ligget i et andet forum ?

;-)
Slør i styretøjet

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hahahahaha... Albino!!
F@ck en fed kommentar :-D

Jeg tror at knallerterne nok skal finde ind til det rette forum. Problemet er nok bare de folk der har prøvet det før det blev lavet om. Eller at der måske ligger et link til "Lav motorcykel" når man googler det at lave knallert... I don't know!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Ja, og nej, intet ratslør, men mit tankbeslag er lige knækket. Jeg lagde den her fordi det er her ordet er frit, og her må man godt stikke lidt til de andre brugere.

Hvis knallert brugerne bliver ved med at bruge lav-motorcykel så bliver det jo aldrig aflivet.

MVH

Se Min XSer her

Puch maxi ejere læser sikkert aldrig over hækken..
Admin burde bare flytte dem til der hvor de har hjemme.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Det er noget øv arbejde at sidde og være ulønnet og sidde og flytte børnenes indlæg over. Det er jo noget der aldrig ender. Der vil altid være forbiere.

En dag vil lav-det-selv måske udpege nogle frivillige hjælpe moderatorer, det er der på andre store boards.

Se Min XSer her

Det stopper vel i takt med at de maxier uddør.

De bliver jo skruet, filet, boret, planet, hakket, gearet, samlet og skilt ad igen i en uendelighed af unge lømler, der leger med mekanik for første gang i deres liv.
Det er også den ungdom nu tildags, sådan noget gjorde vi ikke da jeg var knægt..........

Det kunne også være admin kunne indbygge i systemet at hvis man skriver ordet maxi så bliver man automatisk logget ud, eller mere humant smidt over på knallertforum.

Mvh.ame

Sådan noget kan man lave når man programmerer i windows forms, det er værre at lave i webapps.

Tag endelig ikke fejl, der er mange maxier endnu, og de fleste ejes ikke af børn, men af knallert entusiaster.

Har netop set min gamle knallert som jeg solgte for 3 flasker vin for 10 år siden, denne er til salg. Den er stadig lige rusten og kan slet ikke køre, men den var sjælden (sjælden køn vil nogen sige), pris, bud ikke under 5000 kr. Så knallertinteresserede er der stadig nok af.

MVH

Se Min XSer her

Der er stadig 10000-vis af Maxi'er ude på de danske havnemoler...

Det eneste problem er at skaffe matchende mælkekasser til de rødmalede - derfor ser man ikke så mange i netop den farve
m&&, sjovt du nævner det, når jeg engang bliver pensionist vil jeg ha` sådan en maxi med en mælkekasse og på med min gamle æggeskal hjelm, så kan jeg jo ryge imes jeg kører og jeg tager den sgu ikke af når jeg skal ind i Brugsen og købe et par bajere inden jeg kører ned på havnen, den skal absolut ikke tunes det må hellere end gerne tage hele dagen...

Mvh.ame
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis