Linux er virjkelig godt (Ubuntu)

Jeg er ved at blive windows hader - der er for meget pis med ders dårlige produkter. Linux Ubuntu ser ud til at funke fint og den æder ikke alle dine maskinresourcer

Bornholm er et dejligt sted.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmmmm Ubuntu kørte perfekt til 2 reboot, nu skriver den "Kernel Panic" og 100 andre fejlmeddeleser, jeg skal sige at denne maskine også ustabil under Windows XP. Da Ubuntu kørte var den sweeeeeeeeet.

NOboot - nofun.

Bornholm er et dejligt sted.
Vent til windows 7 kommer. Så vil du æde din windowshader hat. Det virker virkelig gennemarbejdet og effektivt. Jeg har kørt Release Candidate i flere måneder nu, og har ikke oplevet et eneste problem, hverken med drivere, bøvlede fejlmeldinger, netværksopsætninger eller noget. Det virker som et rigtig godt produkt. Overvejer faktisk at købe det.... (!) Du kan hente en prøve version på microsofts hjemmeside, brænd det på en dvd og installer. Det er meget nemmere end man skulle tro.
Jeg vil ikke tvangsfodres med "genuine advantage" men jeg må nok indse at mion gamle PC har en eller anden HD fejl. Jeg kan ikke reinstallere Ubuntu og Windows XP fotrtalte om systemfejl og er forsøgt bootet mere end 210 gange.

NY PC uden Windows gerne så jeg kan anvende den gamle DDR-2 Ram og mit nye AGP grafik kort. Jeg ved ikke om jeg tør samle en PC fra bund, men det jeg mangler er bundkort og CPU..

Bornholm er et dejligt sted.
Hey Finn..

At samle en PC er ikke så svært.. Hvis du bare sørger for at være forsigtig, og naturligvis husker alle detaljerne (f.eks kølepasta) er det lidt ligesom at samle lego-klodser..

Mvh

Mark Herskind

Nu fik jeg pillet 3 af 4 ramkredse ud og ,maskinene kører såvel Xp som Ubuntu. Ubuntu vinder klart, det er hurtigt, pænt og brugervenligt. - og gratis...

Den kan IKKE køre Cubase som jeg bruger til musik med hvad f...

Jeg er ubuntu fan fra nu af...

Nu må jeg se om min lille Toshiba kan klare sig uden Vista. Måske en dual boot ? Ubuntu virker nice. meget nice.

Bornholm er et dejligt sted.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis