Puch Maxi K, acceleration.

min puch maxi accelerere skide dårligt. 10 km/t de første 10m og efter 100m kommer den op på 30 som er topfart.. Jeg har fået at vide at det bare er nålen der skal rettes, er det rigtigt? og er det noget jeg selv hurtigt kan gøre? På forhånd tak.
min puch maxi accelerere skide dårligt. 10 km/t de... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
udover det Håndværker anbefaler øverst kunne du overveje at stikke den et par friske stempelringe også.
Skrevet af PeterR på 08 sep 2009 14:55
Ikke i jylland,

i øvrigt er i nogle svumppukler, her er der et spørgsmål om almindelig drift, og så opforderer i til ulovligheder.
Ja vi er nogle værre noen Peter, men kunne jeg nu få knægten til at fylde Æter på dyret ville han kun kører ulovligt en gang og det ville blive en meget kort tur.

Ulovligt, ja da... men kun hvis du kører på offentlig vej...eller hvor færdselsloven iøvrigt gælder... privat vej, med direkte forbindelse til offentlig vej, osv.... naturligvis er havnen også underlagt færdselsloven... så med mindre at man ejer havnen selv, og den ikke har adgang til offentlig vej... ja så kan man ikke, lovligt, blive den hurtigste knallert på havnen...

Iøvrigt er det jo også ligegyldigt, Håndværkeren, har jo lige hældt æter på dyret, så den når aldrig ned på havnen...

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

håndværkeren.

det er rigtig nok hvad du siger.
(et værelset med låg.)

jbr.

du kan prøve på en speedwaybane.!
ungdoms speedway klubben. hvist den stadig forfindes.!
de kørte med udpinte puch maxi motorer (p.eller k. model.)! det kan være at du kan prøve en tur på banen.?
en speedway cykel med tunet puch maxi motor.
og ombyggede knallerter.!
men idag er det helt andet. men prøv forsøget.?
det er for de unge knækte der elsker motorer og spænding i speedway.?

(men det kunne være sjovt at se en speedway scooter.) ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis