suzuki dt40

hej har en suzuki 40hk motor hvor elstarten ikke virker.. hver gang jeg drejer nøglen springer sikringen...  har haft startmotoren til test og den virker fint,, kigget ledningsnettet igemmen uden at finde nogen fejl...  så sidder der en (esnretter) tror jeg nok det er...     http://www.iboats.com/Suzuki_Rectif..._id.335828 .. nogen der lige kan fortælle mig hvordan man kan måle sådan en igemmen ??  måske det er den der er fejlen ??
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Mikkell.
Jeg tror ikke det er en ensretter men dit startrelæ og det er gået istykker, ud med det og i med et nyt.

V.h.  Håndværkeren
Skrevet af Håndværkeren på 10 sep 2009 08:33
Hej Mikkell.
Jeg tror ikke det er en ensretter men dit startrelæ og det er gået istykker, ud med det og i med et nyt.

V.h.  Håndværkeren
Jeg tror det er en ensretter, da Rectifier netop betyder ensretter. Hvis det er ensretteren, som der er problemer med, kan du jo prøve at demontere en ledning, og så se om din sikring stadig brænder over.




Mvh.
bodker

Godmorgen Bodker !
Har du fået din Tornerose søvn nu

Du har lige besvaret en tråd fra d. 10 september 2009

Ja lad os nu håbe spørgeren har fået fixet motoren

mvh jens

er der så nogle af jer der ved hvor jeg kan finde ledningsdiagrammet til den motor?
Nej men vi ved at det er frækt at brække ind over en andens tråd med et nyt spørgsmål !
I dette tilfælde er der kun os tre der for nyelig har besvaret tråden der ser dit spørgsmål.
Havde du selv startet en ny tråd i Motorcykler ville der i teorien være ca, 10.000 læsere af dit spørgsmål.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis