Plankegulv...

Halløj Jeg er flyttet i ny lejlighed, hvor der ligger et gammelt og meget brugt plankegulv! Jeg har rystepudset (ja, ved godt, at det sikkert var forkert!! ) plankerne... og er i tvivl om, hvad jeg nu skal gøre?! Jeg havde ikke arm og tid til at rystepudse al snavs væk... så jeg skal vist stadig ud i noget skuren! Og så skal der efterbehandles med hvad? Glæder mig til jeres inputs!

 -Stine

Halløj Jeg er flyttet i ny lejlighed, hvor der... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Tusind tak for jeres svar!! Jeg har valgt "bare" at vaske gulvene i grundrens og så derefter nogle gange med Junkers gulvsæbe! Jeg er gået i gang med køkkengulvet og synes heldigvis, at brædderne ser helt friske og rene ud efter grundrensomgangen! (Så jeg tror, at min rystepudsning er gået nogenlunde godt) Efter første omgang gulvsæbe med hvid pigment er jeg sådan set stadig meget tilfreds - men synes, det er lidt svært at tvære det hvide sæbe jævnt ud! Og så spekulerer jeg også på, at det da må være lidt upraktisk med det dér hvide pigment - så skal man jo sørge for at vaske heeeele gulvet, hver gang man vasker - man kan ligesom ikke pletvaske - eller?!

 -Stine

Når du alm vis vasker dit gulv skal sæbe blandingen ikke være så fed som når du skal have mættet et gulv der er afslebet og vasket med grundrens.. du kan få speciel pleje sæbe til alm rengøring af sæbebehandlet gulve.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også