HP Printer

Så er den gal igen, igen.

Jeg har lige med møje og besvær fået installeret en lille HP printer inkl. scanner.
Dette bevirker så, at der ude til venstre på min skærm, ca 20% af hele skærmen popper en sort bjælke op med et eller andet om "HP smart Web Printing" efterfulgt af et X.
Så kan jeg selvfølgelig lukke lortet ned på X, men det er dog utrolig trættende at skulle gøre det, hver gang man får en ny side op.
Er det nogen, der ved om man kan fjerne lortet?
Eller skal man afinstallere scanneren igen?

Med venlig hilsen
ktm

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har afindstaleret den del af programmet inde i programmer. Altså først ind i kontrolpanelet, så ind i programmer. Her kan du fjerne den del af programmet der popper op. bare du bibeholder et ikon på bundbjælken.
Nu har jeg rodet og regeret så meget at det tyder på at jeg har ramt et eller andet, der tilsyneladende har dræbt den åndssvage bjælke.
Om maskinen så fortsat kan scanne må jeg opleve en eller anden dag, men hvis ikke så fred være med det.
Men ellers er jeg også kommet frem til som næste step, at ville afinstallere det meste af softwaren, så den blot kan printe. Hold da op en masse lort man kan rode sig ind i som IT-analfabet.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis