Hjemmelavet stilladsplade jc 275 3520 31-08-2009 21:55 hejsajeg har prøvet at finde en brugt stilladsplade, noget ala 250 cm længde, men jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal søge.Kan man alternativt, selv lave en sådan plade?mvhJørgen hejsa jeg har prøvet at finde en brugt... Vis hele indlægget 12 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
ktm 8948 4540 03-09-2009 11:00 Når jeg laver den slags arrangementer, ynder jeg at sikre dem med en skruetvinge, eller hvis konen ikke kommer til at se det, møver jeg en god, kraftig spunskrue gemmem stilladspladen ned i underlaget. En lidt uovervejet bevægelse og hele lortet ryger ned. Jeg har prøvet blot at dumpe en god meter ned. Det kostede en knust hæl, som nu 30 år efter ofte holder mig grounded, f.eks. her ved komputeren. Med venlig hilsen ktm
jc Trådstarter 275 3520 03-09-2009 12:37 Tak for de velmenende råd. Konstruktionen er dog så tung, at den ikke rokker sig. Jeg kan desværre ikke hæfte den fast uden at ødelægge noget andet. Så jeg tager "chancen" og er ret sikker på at det går helt fint.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her