Flytte power knap på Dell D600 bærbar

Hej alle!

Jeg har et problem med at lave lidt om på min bærbare som skal laves til en billedramme...

Desværre har dell valgt at power knappen skal sidde på fastmonteret print og endnu værre med en knap der er 6 lodninger på oven på et "standard" umulig at lave noget selv på print.

Jeg skal have flyttet knappen eller lavet således at der er en der kommer ind over og kan flyttes ud i siden af rammen eller lign.

Er der nogen der kan hjælpe mig med det i området omkring hjørring eller evt. oplyse mig om det overhovedet kan lade sig gøre ?

Er temmelig ferm med en loddekolbe men har aldrig prøvet at lodde i et print som dette med sådan en kontakt

/kenneth


// >> OHMs lov ?? << \\

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan hos nogle af elektronik pushere købe et såkaldt reedrør. Dette slutter når den kommer i nærheden af en magnet. I mine dage med min commodore 64 brugte jeg sådanne nogle monteret under låget, så kunne jeg med 2 små magneter aktivere reset og "start rom adresse 49152"

Jeg gætter på at det er en trykkontakt og ikke en skyde kontakt, så det skulle kunne lade sig gøre med et par ledninger over til disse glaskontakter.

http://www.vejle-rc.dk/web-shop.asp?showItem=2548




Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis