nyt brændefyr

Hej jeg står i denne uge og skal købe en Orlan gasogen 18 kw brændefyr, plus en buffertank ,er der måske nogle som har den kørende og kan anbefale fyret , og  fungere den som de har pralet af
Med venlig hilsen matrosen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du søger på Gasogen, oppe i den lille rude under dit brugernavn i højre side øverst.
Vil du få virkelig mange tilbud på dens ydeevne o.s.v.

V.h.  Håndværkeren
jeg har et 25 kw , det er jeg helt tilfreds med
det eneste der nok kunne være lidt bedre , er at det ikke er lavet helt hensigsmæssigt med at få renset ordentligt ud i brændkammeret , men det er en baggatel

du kan med fordel selv lave dine skrabere til at tage aske ud , da dem du får med ikke har en særlig god facon

og pas lige på ikke at købe det for lille , når du aligevel vil have en akomuleringstank , vil det være en fordel at få det lidt større end du teoretisk har brug for
Hej

har en vigas25 træfyr med 1200 akkutank. Tror ikke der er den helt store forskel på den og orlan. Er vældig godt tilfreds med min.

Er helt enig med Bredker. Hvis du skal have 1000-1200 liter lagertank, så vælg en 25 kw. Ellers skal du fyre over længere tid. Med flere påfyldninger. Det er træls. Så derfor, gå et nummer op i str.
mvh
777
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis