Hov, en undskyldning fra min side må være på sin plads her !
Se problemet er jo netop at håndværkeren er meget aktiv herinde og at jeg på en eller anden måde har fået vendt nogle ting på hovedet ! Samt at jeg har formuleret mig så utydeligt at det kunne misforståes i særdeles negativ retning.
Se den første del af mit indlæg var faktisk ment som en ganske uskyldig, fredsommelig joke, fordi jeg, når jeg læser i forum ofte ser håndværkeren komme med nogle rigtigt gode svar, der tyder på at han har god forstand på- og erfaring med rigtigt mange ting.
Dette skal forståes som en positiv anerkendelse af håndværkerens kunnen, og ikke som en sarkastisk og nedgørende udtalelse.
Det jeg dog allerførst har gjort forkert er selvfølgelig at bilde mig selv ind, at det var håndværkeren der har oprettet tråden, beklager, ved ikke hvordan jeg fik dét vendt forkert.
Sidst men ikke mindst, ser jeg at der i mit indlæg længere oppe, ikke er den refference til en hjemmeside jeg påtænkte at nævne, hvilket var grunden til jeg valgte at kommentere på tråden i første omgang.
Siden tilhører en gut der kalder sig: Altid-Jensen, der handler med små-motorer til alle formål, som måske kunne være rellevant for trådens vel nok egentlige emne/spørgsmål: Er der nogen der kan hjælpe med at finde en ny motor til MSBK's havetraktor ?!
Prøv at kontakte ham der ejer hjemmesiden nævnt herunder MSBK, han sælger forholdsvist billige NYE små-motorer, af en efter sigende aldeles god kvalitet, han kan nok hjælpe med en ny motor !
altid-jensen.dk
Mandschauvinisme er roden til alt ondt !
Faktisk er der kun én ting der er værre end mandschauvinister: Kællinger der ikke gør som der bliver sagt ;o)