Tråden er låst

HAVETRAKTOR

hej ved ikke om det er det rette sted men er den lykkelige ejer af en ældre mtd havetraktor med en 12,5 hk b&s motor har lige været i haven for at slå græs da motoren springer i luften og sender starteren 3-4 meter ud over græsset og efterlader et stor hul i blokken så nu skal jeg bruge en ny motor er der nogen der kan hjælpe mig
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja fik sgu et godt chok og mest for min datter plejer at stå på den side når jeg køre
Hmmmm... Håndværker, jeg synes at have læst i forum at Du kan en del forskellige tricks indenfor stort set alle gør-det-selv genrer !
Det er vel ikke sådan at Du har haft fingrene i regulatorens fjedre for at få motoren til at tage flere RPM, hvorefter den er kommet til at køre ALT for stærkt ved fuld gas og så er himlet i omdrejningerne, med dét til følge at den har sparket et ben ud af siden... I så tilfælde : Pilfinger, skam Dig !

En anden mulighed er selvfølgeligt også at et eller andet fremmedlegeme er faldet ned ved regulator-fjedrene, kilet sig fast og derved har strammet fjedrene således at maskinen tog for mange RPM og derfor sprang i luften, dét har jeg nemlig efterhånden set mere en én gang !

Mandschauvinisme er roden til alt ondt !

Faktisk er der kun én ting der er værre end mandschauvinister: Kællinger der ikke gør som der bliver sagt  ;o)

Der er vist nogen, der er så lynhurtige til at svare i diverse tråde, så de ikke får læst rigtigt hvad/hvem de svarer? :-)

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Skrevet af HansW på 03 sep 2009 10:34
Der er vist nogen, der er så lynhurtige til at svare i diverse tråde, så de ikke får læst rigtigt hvad/hvem de svarer? :-)
Ja det sker faktisk ofte, især når det er noget jeg har været inde og svare på 

Annonce
Det er nok bare fordi du er meget aktiv herinde.
Hvem var det nu der engang udtalte: Hvis man bringer sin røv i klappehøjde, må man finde sig i........
Janteloven om igen?

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
kom nu tilbage til det jeg spurgte om og ikke alt muligt andet
Skrevet af msbk på 05 sep 2009 09:10
kom nu tilbage til det jeg spurgte om og ikke alt muligt andet
Har jeg måske ikke givet dig et rimeligt svar 

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62019798

Og så er du måske kørende igen?

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hov, en undskyldning fra min side må være på sin plads her !

Se problemet er jo netop at håndværkeren er meget aktiv herinde og at jeg på en eller anden måde har fået vendt nogle ting på hovedet ! Samt at jeg har formuleret mig så utydeligt at det kunne misforståes i særdeles negativ retning.
Se den første del af mit indlæg var faktisk ment som en ganske uskyldig, fredsommelig joke, fordi jeg, når jeg læser i forum ofte ser håndværkeren komme med nogle rigtigt gode svar, der tyder på at han har god forstand på- og erfaring med rigtigt mange ting.
Dette skal forståes som en positiv anerkendelse af håndværkerens kunnen, og ikke som en sarkastisk og nedgørende udtalelse.
Det jeg dog allerførst har gjort forkert er selvfølgelig at bilde mig selv ind, at det var håndværkeren der har oprettet tråden, beklager, ved ikke hvordan jeg fik dét vendt forkert.
Sidst men ikke mindst, ser jeg at der i mit indlæg længere oppe, ikke er den refference til en hjemmeside jeg påtænkte at nævne, hvilket var grunden til jeg valgte at kommentere på tråden i første omgang.
Siden tilhører en gut der kalder sig: Altid-Jensen, der handler med små-motorer til alle formål, som måske kunne være rellevant for trådens vel nok egentlige emne/spørgsmål: Er der nogen der kan hjælpe med at finde en ny motor til MSBK's havetraktor ?!

Prøv at kontakte ham der ejer hjemmesiden nævnt herunder MSBK, han sælger forholdsvist billige NYE små-motorer, af en efter sigende aldeles god kvalitet, han kan nok hjælpe med en ny motor !

altid-jensen.dk

Mandschauvinisme er roden til alt ondt !

Faktisk er der kun én ting der er værre end mandschauvinister: Kællinger der ikke gør som der bliver sagt  ;o)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis