Tråden er låst

Gear-Step-motorer med encoder sælges

Spritnye motorer tilovers SH Geared Type
Skal i bruge nogle stepmotorer til jeres cnc project har jeg nogle fine stykker på lager!
DC 3A 0,65 ohm pr fase 0,09 step
udgåendeaksel  Ø7,93mm L28mm
gearhus 59,50 x 45,20 mm
motor 56,74 x 39,30 mm
fuld længde 134,56 mm incl .aksel
6 ledninger 2 faset
Se billeder
Pris pr. motor. incl. gear og encoder 1295 kr.

Email
[email protected]

Link til flere informationer om motorerne

"Praksis er; når alt fungerer men ingen ved hvorfor.
Teori er; Når intet fungerer og alle ved hvorfor.
Her er teori og praksis forenet; intet fungerer og ingen ved hvorfor..."
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
undskyle jeg spørger men er det rigtig at priser er 1295 ?? det er mega vildt i mine øre :-S

har lige kikke lidt og man kan nemt finde nogle til under 150 kr så 1295 ( ved godt det er med gear men :-S)

Jeg kan også tage fejl. Og jeg skal nok gøre opmærksom på det, når det sker... hvis du lever så længe...

http://www.espersen-glasius.dk

Kan også godt sælge dig et par stepmotorer til 150 kr stk. så bliver det et par brugte fra en printer eller lign.
Disse motorer og gear er nye og ubrugte
Bare motorene uden gear koster omkring 85 us$ og så skal de også sendes hertil, derefter told, så et gear fx. fra Rs til 1100 kr (som forøvrigt har meget mere slør), derefter skal man så ud og finde en encoder som passer til motoren.......... såååå prisen er vist ikke helt hen i vejret!

Men du kan da komme med et fornuftigt bud så kan vi tage det derfra, hvis du da har interesse i motorene og ikke bare skal lege prispoliti !

Venlig hilsen Palle

Hej P-Frost

Har du handlet ved RS som privat eller som erhvervsdrivende?
Kan ikke se hvad F..... det har med noget med mit indlæg at gøre .......!
Hvis I ikke har lyst til at købe til prisen så hop videre til næste indlæg, eller kom med et seriøst bud!

Hilsen Palle

Godt ord igen Palle!

Jeg er bare interesseret i at vide om det er muligt at købe som privatperson, men det skal jeg naturligvis ikke spørge dig om.

Hilsen Brian
Annonce
Hej Brian, Jeg misforstod vist dit indlæg, men er bare træt af de folk der altid er bedre videne om priser og andet, men ikke er en skid interesseret i det de sidder og faldbyder.
Jeg går jo heller ikke ned i føtex og kommentere deres priser på en clockradio og fortæller dem jeg kan få den billigere i flegaard.

Men Rs sælger både til privat og firma.

http://dk.rs-online.com

hvad med hammerslag.!

så er prisen budt.?
Jeg hvad du mener. Nu vil jeg nødig træde nogen over tæerne, men folk der endnu ikke er helt "indvigede", har ikke rigtig nogen idé om hvad det i grunden er for en motor du prøver at sælge, så derfor finder de nok den første og den bedste motor på internettet og sammenligner prisen...!

Men tak for oplysningen om at man godt kan købe som privat Palle. Så ringer jeg bare til dem, eftersom man ikke kan oprette en privat-konto.

Jeg skal prøve at reklamere lidt for din motor "ude i byen"

Hilsen Brian
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis