dam i jolle

hej alle sammen er der nogen der kan give mig en ide til hvordan jeg laver en dam i min jolle kan ik helt finde ud af hvordan den laves??
hej alle sammen er der nogen der kan give mig en... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har lige købt en brugt damjolle, og synes at "kisten" er meget høj. Jeg vil gerne lave nogle bænke i båden, men kistens højde irriterer mig. Jeg har set på nogle af de nyere damjoller, at de nøjes med en lem i gulvet, hvilket jeg synes er vildt smart. Kan man godt skære af kistens højde således, at den når ned til lige over det vandspejl, som typisk (dvs. lige i denne båd) er i båden?

Det ville give meget plads, så det kunne være fedt, hvis det kunne lade sig gøre.

Mette

Søde Mette.

Det er temmelig uhøfligt at bryde ind i en andens tråd med et nyt spørgsmål. Men værst af alt der er ikke ret mange der ser dit spørgsmål. Faktisk kun dem der har svaret i tråden vil med garanti se den. Du skal oprette en ny tråd.

Tak for info. Jeg er ny her og aner ikke, hvordan det foregår. Fremfor at oprette en ny tråd ville jeg blot skrive et sted, hvor der i forvejen stod noget om det samme.

Mette

Det er nu slet ikke så svært, klik på Forum find den kategori du vil skrive i og klik på ny tråd.

Til Mettek

Hvis du sænker kassen ned til vandspejlet i din dam, så har du pludselig en ny måde at få din båd til at synke på.

Hvis den bliver læsset lidt tungere end før, så vil vandspejlet i din dam jo løbe over - og så fyldes din båd ret hurtigt.

Nok ikke smart.

Uanset om det er en "fremmed" tråd eller ej. - mvh A

PS PS - Og til Håndværker - det må være dejligt at vide at man er lidt hellig - dvs Aldrig har "kuppet" en anden tråd med fuldstændigt uvedkommende ting ;-)

- omend det ofte har en ganske udmærket underholdningsværdi, det du skriver :-)

 

mvh A

 


To ulykker kommer sjældent alene.
Annonce

Kunne jo også tænkes at Mette vil lave sig en U-båd

Grunden til at jeg skriver det med at jogge ind over en anden tråd, var mere fordi Mette får større hjælp ved at starte en ny tråd. Du og jeg er jo ikke de eneste der ved noget om både

Tak for jeres svar - og nej, har ikke tænkt mig at lave en u-båd ud af min nuværende og første båd ;-)

Jeg laver nogle bænke i stedet og bruger kisten som bord - så holder vi os alle oven vande.

Tak for jeres indlæg og jeg beklager endnu engang, at jeg har brudt ind i en tråd. Men vi alle er jo kommet helskindet igennem alligevel.

Mette

Alle tiders ide Mette, så kan du jo også holde Øllerne kolde nede i kisten, så du ikke behøver at synge :  To pilsnere i en snor, efter en båd

Nå, ja. Det kan jeg da... jeg havde tænkt mig at bygge en bænk med isolering, men det behøver jeg jo slet ikke.

Det skal nok blive godt :-D

Jamen så fik vi da en sjov og lun afslutning af denne sag -

det luner altid med et lunt svar eller to.

mvh A.


To ulykker kommer sjældent alene.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis