Navmotor elcykel

Jeg har en navmotor som er en 250 watt. Ledningerne ned til motoren ser ud som på billedet, hvilke ledninger er til plus og minus fra batteriet ? tænker den skal ha strøm direkte udenom styringen via et gashåndtag. (se vedlagte billeder)

Skal bruges til et forsøg til en elkabine cykel hvor der ikke skal trædes hele tiden. Så den får 2 forskellige systemer..  det sidste her bare som info, ved godt der er regler på området.


Hilsen Jan

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Husk at vedhæfte billederne.

Mvh. JørgenE
nu kan jeg ikke lade være med at undres, du siger den skal have strøm uden om styringen via et gashåndtag, har cyklen ikke gashåndtag i forvejen ?

bortset fra det så vil jeg ikke anbefale at lave den så du ikke behøver at træde i pedalerne,
din motor kan ikke holde ret længe til det!
jeg arbejder til dagligt på en hjælpemiddel central og vi ser ofte el cykler der kommer ind med en brændt motor fordi borgeren ikke har hjulpet cyklen frem med pedalerne, og det kan sjældent betale sig at sende den til rep.

og så nu hvor jeg er færdig med løftede pegefingre osv
har du ikke et billede at styring samt batterikasse måske de kan hjælpe til med at hitte det du søger


mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

du er fordi den kan kun køre med gashåndtaget påvirket . når du skal køre der uda
hilsen kim holm
eller træde på pedaller. uden at brænde motoren af.!
de pudsige er at den er ikke udstyret med køleripper. for afkølning.!
der med hurdige afbrænding med motoren alene. uden fartregulator.? (speedkontrol)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis