Varmepumpe hvad mærke ????

Min forældre skal til at investere i en varmepumpe til deres hus. da de har oliefyr.

1plans hus på 101kvm.   Det skal være en kvalitets pumpe. og vi har fundet ud af der er masse penge og spare. ved at købe den i sverige. selv om vi skal betale en kølemontør her hjemme for montering. .

PROBLEMET ER HVILKEN MÆRKE

Der er jo både  misubtshi toshiba sanyo panasonic. Fujitsu
Hvad for et af mærkerne skal man tage.

De har kikket lidt efter denne model MITSUBISHI HEAVY INDUSTRIES - HYPER INVERTER 20  
Nogen med erfaring om denne??

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke den nævnte fra Mitsubishi.

Jeg vil gerne anbefale både Daikin Altherma og Sanyo´s Co2 varmepumper. Det er dem vi sælger i vores firma. Og vi har kun gode erfaringer med dem.

Jeg kan ikke svare for de andre mærker. Men jeg vil af erfaring kun anbefale de proffessionelle mærker. Jeg har døjet med for mange af de billige til at synes det er sjovt at investere i!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Har kikke lidt på dem her nogen der kan anbefale

FUJITSU 09 LGC INVERTER
MITSUBISHI HEAVY INDUSTRIES - HYPER INVERTER 25
SAMSUNG VIVACE 09 INVERTER
PANASONIC CE9HKE
SANYO 126 EH INVERTER
TOSHIBA RAS-B10 SKVP-E INVERTER

Daikin skal det også lyder herfra, hvis du køber i sverige så er der et eller andet tvist med garantien så vidt jeg husker.

Køletekniker & Energiteknolog.

http://www.citcop.se/
Har jeg købt 2 stk. Panasonic hos uden problemer - i Tyskland kan man også købe disse.

Hvad med afgifter til staten er de inkluderet i salgs prisen

Køletekniker & Energiteknolog.

Annonce
en tur forbi elsparefondens hjemmeside om varmepumper er nok givet meget godt ud.

ellers slå et slag forbi her: http://forbrukerportalen.no/filearchive/FR_Varmepumpekorrigert.pdf
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis