Snart 20.000 brugere!!

Vi nærmer os hastigt 20.000 registererede brugere / medlemmer på LDS! Det er da sejt!!

Med den fart vi har på nu, rammer vi det skarpe hjørne i løbet af en uges tid. Mon vi skal fejre det på en eller anden måde? Konkurrencer f.eks. med sponsorpræmier (hvis vi kan skaffe det)?

Nogen der har ideer til sjove konkurrencer?


Mvh. AllanE
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er en fantasiløs stakkel, så jeg kan ikke bidrage med gode ideer, men jeg kan da heftigt gratulere med det enorme antal medlemmer og endnu en gang udtrykke stor tilfredshed med sitet!
En hel særlig glæde er det at der i det altovervejende holdes så sober en tone, undertiden med en humoristisk undertone.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har overvejet at melde mig ud af LDS en af de kommende dage...
Så vil jeg sidde og klikke på "Opdater" og vente til jeg kan blive registreret som bruger nr. 20.000 ;-)

Mht. en konkurrence, kunne det være sejt at finde på et eller andet. Men jeg kan altså ikke lige komme på hvad det skulle være!

Og når jeg nu har været her i nogle år efterhånden, dropper jeg min første idé med at blive nr. 20K... når jeg nu snart kommer i den fornemme klub med over 1000 indlæg vil det være træls at skulle starte forfra:-)
Desuden har jeg regnet lidt på tallene. Når jeg rammer 1000 indlæg, er Gammel-nok på 6000 og når jeg rammer 2000 er han vel på 15000... Jeg må til at lave nogle flere indlæg... ;-)

Ligesom KTM er jeg også vældig glad for sitet. Og jeg bliver nok hængende et stykke tid endnu.

Mht at fejre det store medlemstal vil jeg gerne give en rød pølse og en bajer, når det sker. I kan bare kikke forbi... (Jeg har lige nogle projekter til jer samtidig...)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
6 medlemmer mere. Så er den der!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Og nu bare 3 styks!!

Mvh. AllanE
Hej.

Nu er det vel næsten ved at være for sent at arrangere en slags konkurrence i forbindelse med de 20000 medlemmer.
Men man kan hverfald ønske LDS tillykke med antallet.

Hvis der fremover skulle blive en slags konkurrence herinde, feks julekonkurrence eller lignende, så vil jeg godt sponsorere et par præmier, men hvis det bliver aktuelt kan AllanE / JørgenE evt kontakte mig.

Endnu engang tillykke med det store antal brugere, og tak for alle de gode råd man kan få herinde.

Mvh
Sømanden.

Annonce
Lige nu 19.999!
Mon ikke det sker i dag?

Med venlig hilsen
ktm

 

Er lige sket....

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Tl lykke!!

Med venlig hilsen
ktm

 

DET ER DA BARE SEJT ! Tillykke til Jan Storm og os alle.
Lige nu på LDS
Medlemmer Medlemer:
Nyeste bruger Seneste: Jan Storm
Nye i dag Nye i dag: 6
Nye i går Nye i går: 6
Online i alt I alt: 20000

Online brugere Online nu:
Gæster Gæster: 259
Medlemmer Medlemmer: 10
Total Total: 269


Mvh. JørgenE
Og så kom mit indlæg nr. 1000!! Hip-Hip Hurra for mig!! :-)
Som en anden god debatør og LDS'er skrev, har jeg også en formodning om at mange af indlæggene skulle være endt i skraldespanden... Men har jeg bare hjulpet en lille bitte portion folk, så er min dag reddet.

Jeg havde en gang et motto der lød " Den der ved mindst, er den klogeste til at videregive sin viden til andre!"
Nu ved jeg at man faktisk godt kan videregive noget viden, og stadig selv beholde den... ;-)

Jeg læser også mange af de indlæg, som jeg egentlig ikke fatter en brik af. For man ved jo aldrig hvornår der kommer nogle gæster der skal have smæk i Trivial Pursuit :-D


De ærbødigste hilsener til Far og Søn E for dette fantastiske site. Samt selvfølgelig alle mine med-LDS'er

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis