Har seriøst brug for hjælp til min væg!

Hej Alle! Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig lidt! Jeg er lige flyttet ind i min nye lejlighed. Den er bygget i 1939 og ydermure er af mursten. Jeg ønsker at lave noget med mine vægge i stuen. De er klæbet med noget filt/tapet-agtig noget, og det er sturktur i det. Svært at beskrive. Nogen der hved hvad det er og hvordan jeg bedst kan få det af?
Jeg vil gerne have glatte vægge i stuen og den ene væg ville jeg gerne have rå mursten. Som i kan se på billede har jeg så lavet et lille hul for at prøve at se hvor langt der var ind til murstene. Men blev da meget overrasket. Nogen der kan forklare, ud fra billede, hvad det er der sker her? Og måske nogen der har nogle gode bud på hvordan jeg kommer videre? Der er en metalliste for enden af væggen og når jeg fjerner "tapet" og puds, så er der noget kommer jeg ind til en sort overflade! Vil som sagt gerne have helt glatte vægge. Har aldrig prøvet sådan noget før, så er i gang med at søge og lave reserce til mit projekt. Er det for sidsygt at gå i gang med selv? Nogen der måske kender nogen nemmere metoder for at få en glat væg uden at pudse væk det hele, som jeg er startet med på billede.

ALLE SVAR MOTTAGES MED STORT TAK!!!
Hej Alle! Håber virkelig der er nogle der kan... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Fedt! Lige sådan noget jeg søger....Tak for det! Men hvordan laver man fugerne? Det forstår jeg ikke udfra denne beskrivelse!
Der er et værktøj, der passer til det.
Prøv at se det link CRU har lagt til skalflex.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også