KEW 500 hobby

Jeg har fået en KEW højtryksrenser som ikke vil lave tryk....den starter ellers fint men vandet løber bare stille us af slangen når jeg aktiver håndtaget.

Hvad kan der være galt med den ??

Jeg har fået en KEW højtryksrenser som ikke vil... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Urup på 23 aug 2009 17:25
HEj igen

Nu har jeg prøvet uden strøm.....der giver det den samme svage stråle.
Når jeg tænder for maskinen lyder den som en støvsuger der tager en masse omdr. og det lyder ikke til den trække pumpen med rundt !!!! Kan det være sådan noget ???
Lige en rettelse det er en Hobby 1500A
Normalt skal pumpen/motorenkun kører til der er tryk på slangen til pistolen, så skal den stoppe og først starte når du aktivere aftrækkeren på pistolen. Hvis den bare tager omd. som du beskriver er pumpen i stykker.

Hej.

Urup, har du ikke prøvet at renset det filter der sidder på vandtilgangen ?

Hvis den ikke dutter stadig kan du prøve at tage motoren af pumpen. På motorens aksel sidder der en plade/skive med nogle forhøjninge, der trykker på pumpestifterne/stemplerne. Måske skiven er gået løs og kan fastgøres igen ?

Ellers har jeg ikke flere trick at ryste ud af ærmet.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
JEg tror jeg bliver næs til at skille den af...lade den ligge lidt her endnu

Min gamle KEW 100 har samme problem.

Jeg har renset filteret i vandindgangen (hvilket plejer at hjælpe), motoren kører, men manometeret viser ikke tryk!

Har ikke skilt den ad endnu, men gætter på, at det er en ventil der "hænger", så vandet "kører i ring" inde i pumpen.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Hej Bobenontot

Det lyder spændende...får du ikke lige din skildt af *s*

Annonce
Har skilt "huset" den ad i weekenden.
Måtte opgive at skille selve mekanikken ad, d.v.s. pumpe, ventil mm.
Nå ja, den er også 17 år, så der bliver skrevet en højtryksrenser på ønskesedlen til oktober (konens forslag) !

Træd ikke på mine ledninger :o)
Skrevet af bobenontot på 06 sep 2009 21:34
Har skilt "huset" den ad i weekenden.
Måtte opgive at skille selve mekanikken ad, d.v.s. pumpe, ventil mm.
Nå ja, den er også 17 år, så der bliver skrevet en højtryksrenser på ønskesedlen til oktober (konens forslag) !
Så har den da også aftjent sin værnepligt

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis