Vådrumssikring? -badeværelse i kælder .

Hejsa!

Jeg vil etablere et ekstra-badeværelse i min kælder, og er i tvivl om vådrumssikring?

Huset er fra 62', kælderen er bygget af 30 cm. fundamentblokke og støbt betongulv, kælderen er uisoleret og iøvigt tør.

Bør jeg vådrumssikre og i hvilken grad? Jeg er bekymret for om væggene kan ånde osv.

tak skal i have....
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man SKAL vådrumssikre. Du smører hele gulvet ind, og 10cm op ad væggene. Og så skal hele vådzonen have en gang. Der smører du bare op i 2,10 ca.. Eller hvis du skal have fliser helt op til loft, så kan du jo bare give den hele vejen op.

Med venlig hilsen

Thomas Nielsen

tak.

Jeg har styr på arbejdsgangen med vådrumssikring, men jeg tænker på hvad der sker når jeg "lukker" væggen på indersiden.
Normalt ville jeg male med en diffusions åben maling i kælderen, men vådrumssikringen er vel helt tæt begge veje.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hmm.. Jeg tror ikke der sker det store ved det.. Det er jo heller ikke hele væggen der bliver "lukket".. Det er jo kun i vådzonen.

Med venlig hilsen

Thomas Nielsen

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også