Driver download

Hver gang man søger på en driver, kommer der enDriver Detektiv, en driverscanner o.s.v. der gerne vil lægge sig ind på computeren.
Man har i overskriften meddelt at det er "free download", men det er da kun for programmet, for når skidtet har lagt sig ind, scanner den din PC og meddeler, at du mangler x-antal drivere, og at det vil koste x-antal $ at hente dem.
Hvem ved, hvor man kan downloade iuden at skulle se disse programmer hele tiden.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Per.
Har du prøvet www.Spywarefri.dk
Men jeg er holdt op med at tro på når der står freeware, der er ikke noget der er gratis. At der så er firmaer der er så dumme at de tror de lokker flere kunder/brugere til med den politik, tjah man må undre sig.

V.h.  Håndværkeren
Jeg har Spywarefri, men det er hvis jeg f.eks søger på "SC4000 driver download", kommer der en masse, hvor der eksempelvis kan stå "Free Driver Download - SC4000"
Jeg prøver at klikke ind, og så kommer siden "Driver Detective free download" og søger man på deres side på "SC4000" og trykker på feltet "Download", installeres ---- "Driver Detective".
Man tænker OK, og prøver at lade programmet scanne, og resultatet er, at man mangler 8 korrekte drivere 64 er forældede (Ingen navne nævnt), men "Driver Detective" kan for x-antal $ installere driverne, så "free" fløj pludselig ad h til.
Du kan stort set være sikker på at indstalere du free ware, følger der noget med som du ikke har brug for. Og at den fortæller dig at der mangler noget, er blot et billigt salgs trick
Du har sikkert været ude for bannere der pludeselig dukker op og fortæller dig at du har temlig meget spyware og andet skidt på din pc. Klikker du så på sådan en "satan" får du med sikkerhed fyldt din pc. med alverdens lort du ikke kan bruge til en dyt. Det er blot en smart måde at bruge din pc. på uden dit vidende.
Jeg har vænnet mig til, kun at hente freeware på spywarefri og kun programmer som de anbefaler.
Det de skriver er jo rigtigt.. Free download dvs at du kan hente programmet frit.
Du skal finde freeware som er gratis, men ofte med mulighed for at donerer lidt penge til ham der har lavet programmet.
Windows update finder faktisk de drivere du mangler.. af de vigtige. at du mangler så mange og så mange der er forældet er nok en modificeret sandhed du skal tage med et gran salt.

De vigtige drivere til bundkort, grafikkort og printer, og sådan kan du altid hente på producentens egen hjemmeside.

Men et godt råd er: hvis din maskine kører ordenligt skal du ikke opdaterer drivere.

Jeg har dog hentet en del gratis her det kræver dog at du registrerer dig men det er en reel side.

Og her kan du hente et nyt gratis program hver dag - jeg vil dog anbefale dig at være meget kritisk med at hente alt der er gratis - hent det kun hvis det er noget du kan og vil bruge.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis