sabb 22 diesel til salg

hej LDS'er
jeg har en sabb 22 diesel motor stående som jeg ikke har plads til længere. jeg ved ikke noget over motoren da den fulgte med et dødsbo. jeg har en del papire på motoren, noget gammelt noget, dokumentations papire. hvis der er nogen der kan bruge den sælges den til den nette sum af 1500,-
jeg kan kontaktes på [email protected]

Morten Rytman

25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvorhenne i landet står den? den kunne jeg godt være intersseret i!

Dr_Lyn
Er din motor solgt??? kan den køre og har du evt. billeder??
den er ikke solgt, pt er den skildt ad, topstykkerne er af, og disedækslet så den kan ses indvendigt, stemplerne sidder fast, den har stået stille i rigtig mange år.

Morten Rytman

nej det har jeg ikke, er det noget som jeg kan teste? du er meget velkommen til at komme og se på den, jeg har lige pillte begge topstykker, samt sidedæksel af, så du kan komme til at se tingene.

Morten Rytman

jamen jeg ville egentlig rigtig gerne komme og se på den, men jeg bor desværre temmelig langt væk. bogense, på nordfyn. så det er jo nærmest en dagsrejse... eftersom du har pillet topstykker, og sidedæksel af, er det lidt svært at tjekke, for pumper aktiveres af knastakslen, så motoren skal helst kunne køre rundt. er det muligt at du vil sælge seperate stumper fra motoren eller, er det køb det hele, eller ingenting???
Daniel med den pris der er sat i første indlæg, er det nærmest en færings stumpemotor. Hvor finder du dette til den pris?

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af FWM på 08 sep 2009 23:11
Daniel med den pris der er sat i første indlæg, er det nærmest en færings stumpemotor. Hvor finder du dette til den pris?
Jeg forstår udemærket at det er utrolig billigt, og jeg havde også kvaler med at spørge. men som sagt så bor jeg på fyn og der er noget der ligner 300 kilometer hver vej til tårs. og det er lidt svært/dyrt at sende en motor på 400kg. jeg har ikke rigtig mulighed for at hente den selv. men altså det ku jo være at der ku blive solgt lidt stumper seperat, som så kunne sendes.  

Daniel r.

jeg sælger motoren for at rydde op, og for at få mine udgifter dækket, jeg kan godt pille pumpe og dysser ud, men prisen er den samme. så kan jeg smide resten væk, da der nok ikke er nogen køber til en ikke komplet motor. mvh morten

Morten Rytman

Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis