sabb 22 diesel til salg

hej LDS'er
jeg har en sabb 22 diesel motor stående som jeg ikke har plads til længere. jeg ved ikke noget over motoren da den fulgte med et dødsbo. jeg har en del papire på motoren, noget gammelt noget, dokumentations papire. hvis der er nogen der kan bruge den sælges den til den nette sum af 1500,-
jeg kan kontaktes på [email protected]

Morten Rytman

hej LDS'er jeg har en sabb 22 diesel motor stående... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg er ved at få arrangeret at køre op til dig i weekenden. men det kræver lidt at jeg må tage de ting jeg kan bruge fra motoren. Jeg har ingen mulighed for at tage hele motoren med hjem, men vil meget gerne gi 1500 for de ting der er mulige at ha i bilen. såsom topstykker, diesel pumper og hvad der ellers er af ting. hvis du så kan komme af med blokken. det er bare en forspørgsel, så hvis det er i orden med dig ville det være super.
ja det er super billigt... det er der slet ingen tvivl om, men går ud fra du skal af med den hurtigt... og hvis prisen holder, så vil jeg gerne hente de stumper søndag...
jo det er da rart at komme af med den, nu har jeg jo lovet dig det, men hvad er da en rimlig pris får sårn en motor, der har ikke været vildt meget efterspørgsel på den? jeg så engang en der kunne køre til 5k, den var nu egentlig rimelig pæn.

Morten Rytman

jamen jeg solgte en 30 hk for 2000, altså til reservedele, den var intakt, der var bare en tæring i den ene foring, en ødelagt toppakning og en brændt ventil. altså selvom det er billigt vil jeg jo ikke gi mere end 1500 fordi jeg har køreturen helt derop og hjem igen. men altså hvis der var en der stod og manglede noget lige i nærheden af dig ville du jo nok godt ku få 2000- 2500 for den. det er mit umidelbare bud. men ved ikke om det bud holder, eller om der er folk der ville sætte den højere. i de her krisetider er det jo svært at sætte pris på noget som helst
Annonce
ja, det er nu rigtigt nok, kan jeg så regne med at se dig her sønda d. 13.?

Morten Rytman

jeg gir dig endeligt svar i morgen formiddag senest tolv
nej ikke endnu,

Morten Rytman

SOLGT

Morten Rytman

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis