Syn af en campingvogn uden pairer?

Hej med jer alle.

Jeg overvejer at købe en lidt ældre campingvogn.
Men der er ikke papirer på den og den er heller ikke indregistreret nu!

Men kan man få lavet nye papirer på den??

Det er en halt alm type fra midt firserne, så ukendt i systemet er den jo ikke...

Har du erfaringer eller råd hører jeg rigtig gerne om det, og gerne med henvisninger til hjemmesider hvor jeg evt kan finde mere om sagen.

På forhånd tak ;-)

MVH Njord
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
mener du skal have tidligere ejer til og tage en tur på motorkontoret,så kan de lave en ny for lidt mønt.

sådan foregår det også på biler
Jeg vil give bo c ret i at du skal forbi moterkontoret hos skat sammen med den tidligere ejer og få lavet nogle nye papir på campingvognen og det gør du ved at finde stilnummer på campingvognen hvor maget den vejer både total og ved egvægt og hvad mærket/prodecent der har lavet den !
Må jeg spårge hvad mærke det er din kommene campingvogn kommer fra ?
hilsen kim holm
Hej
Jeg var hele møllen igennem med en dødsbo-campingvogn, før SKAT skat overtog registreringproceduren ( men det foregår vel på samme måde idag).
1. Stelnummer, vognfabrikat, ejer/bopæl evt. tidligere nummerpladenummer skulle opgives.
Vi søgte i familiefotoalbums for at finde nummerplade - nix. Kontaktede motorkontorets hovedafd. i Hvidovre - nix, de kendte ikke køretøjet, men hjalp med en registreringattest på tro og love.
For "sjov" spurgte jeg i Statens Bilinspektion - BINGO. De kunne fortælle Type/årgang og tidligere nummerplade.
Så min erfaring er bestil tid til syn på stelnummeret så kommer alle oplysningerne.
God jagt.
Mvh. ERLO

STØDDÆMPERE til alle biler haves.


Hej,
Måske misforstår jeg dig - så må du endelig sige til.
Men hvis din campingvogn stammer fra et dødsbo - og I ikke kan bevise, at den hørte til boet,
da I har ”overtaget” den, inden SKAT blev indblandet....
Hvis I ikke har nogen som helst papirer på den, kan den ligeså godt være en stjålet campingvogn
- set med motorkontorets "briller" på.
Så måske skulle du tænke dig godt om forinden.
Jeg ved det ikke - jeg er ikke ekspert - Hvad siger I andre?
Hej ninnato
Det er lidt uklart om det er mit indlæg som du svarer på? (ERLO).
Men hvis det er, så havde jeg selv været med til at indkøbe campingvognen til min kammerat en 10 år forinden.
Men pointen med mit indlæg har du åbenbart ikke fanget.
Der er to uafhængige motorregistre eller to forskellige veje ind til registret for at opnå evt. manglende oplysninger ( her registreringsnummeret). Og den absolut trægeste vej var igennem motorkontoret - tidsbestillingen i synshallen var den hurtigste. jeg havde kunnet spare to år.
Håber hermed at have beroliget dig.
Mvh. ERLO

STØDDÆMPERE til alle biler haves.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis