#&%¤#!& Discovery Channel spots

Vi er meget faste seere på Discovery Channel. Et reelt bud er at 50% af vores TV-tid foregår på Disc'en, især er vi helt pjattede med Mythbusters og Scrapheap Challenge.

Men vi er trætte til nær døden af de spots, de har kørt hele sommeren, dem med den blå stråle, invasionen er begyndt  Når man sidder og kigger 2 timer, og ser den samme spot, eller én ud af fem, minimum én gang, nogle gange to, i hver reklameafbrydelse, dvs. tre til fire gange i timen, er man altså ved at kaste op til sidst.

Det er ufatteligt, at de ikke selv kan se, det er alt for meget med deres selveksponering. Muligvis siger deres sponsorer, at de skal gøre sådan og sådan for at få deres reklamepenge ind, men de sparker sig selv i kuglerne, når de nærmest jager deres faste seere væk fordi vi snart har fået nok. Vi kan leve med de samme reklamer gang på gang, det er trods alt dem, der finansierer kanalen, men sgu ikke deres selvpromovering i dét omfang.

Vi ville gerne have skrevet det her direkte til dem - var inde på deres hjemmeside, men der er ikke nogen 'skriv til os' link. Vi oprettede sågar en profil derinde, det kunne jo være, det gav flere muligheder - det gjorde det ikke

Så nu må alle vores venner herinde lægge øre til, i håb om at Discovery har en 'søgeagent' kørende, så de ser indlægget her. Håber, I bærer over med os, men nu, efter 17'ene gentagelse af hadespotten for i aften, måtte der bare ske noget

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Vi er meget faste seere på Discovery Channel. Et... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er for længst gået over til at hente næsten al min underholding på nettet. Det er for mig utroligt at folk finder sig i at blive bombarderet med reklamer 2/3 af tiden de ser betalings tv. Jeg har kun de "gratis" kanaler jeg kan modtage med stueantennen. Men med min computer sluttet til tv'et bestemmer jeg selv hvad jeg vil bruge min tid på. Betalings kanaler svarer jo til at betale for at få smidt reklamer ind af brevsprækken hele tiden. Indholdet er snart kun et trækplaster for at få folk til at se reklamerne. Ikke omvendt.
Jeg optager helst det jeg vil se, og ser det så forskudt, så jeg kan springe reklamerne over. Det er for mig ret ligegyldigt, om udsendelsen er fra i går eller for nogle timer siden. Imens den optager ser jeg så det jeg optog tidligere - fortsat med reklameoverspring, og så har det den fordel, at man kan slukke midt i det, hvis man vil vente med at se resten.

Mvh. JørgenE
der kan man udnytte til toilet til at "smide" vandet kummen.
i reklamespot. men de er irriterne når de er lange.!
Mathiasen skrev den 18-09-2009 08:36:05

Jeg er for længst gået over til at hente næsten al min underholding på nettet. Det er for mig utroligt at folk finder sig i at blive bombarderet med reklamer 2/3 af tiden de ser betalings tv. Jeg har kun de "gratis" kanaler jeg kan modtage med stueantennen. Men med min computer sluttet til tv'et bestemmer jeg selv hvad jeg vil bruge min tid på. Betalings kanaler svarer jo til at betale for at få smidt reklamer ind af brevsprækken hele tiden. Indholdet er snart kun et trækplaster for at få folk til at se reklamerne. Ikke omvendt.

 Lyder interesant, har du nogen gode link ?

jetdirect skrev den 17-01-2020 17:08:13

 Lyder interesant, har du nogen gode link ?

 Tror du ikke disse link er udløbet - her 11 ÅR efter??  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Natur skrev den 17-01-2020 17:11:49

 Tror du ikke disse link er udløbet - her 11 ÅR efter??  


  Jo, så ikke lige datoen 

 

Egentlig lidt vildt at TVkanalerne ikke har ændret sig efter 11 år...

Green

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis