#&%¤#!& Discovery Channel spots

Vi er meget faste seere på Discovery Channel. Et reelt bud er at 50% af vores TV-tid foregår på Disc'en, især er vi helt pjattede med Mythbusters og Scrapheap Challenge.

Men vi er trætte til nær døden af de spots, de har kørt hele sommeren, dem med den blå stråle, invasionen er begyndt  Når man sidder og kigger 2 timer, og ser den samme spot, eller én ud af fem, minimum én gang, nogle gange to, i hver reklameafbrydelse, dvs. tre til fire gange i timen, er man altså ved at kaste op til sidst.

Det er ufatteligt, at de ikke selv kan se, det er alt for meget med deres selveksponering. Muligvis siger deres sponsorer, at de skal gøre sådan og sådan for at få deres reklamepenge ind, men de sparker sig selv i kuglerne, når de nærmest jager deres faste seere væk fordi vi snart har fået nok. Vi kan leve med de samme reklamer gang på gang, det er trods alt dem, der finansierer kanalen, men sgu ikke deres selvpromovering i dét omfang.

Vi ville gerne have skrevet det her direkte til dem - var inde på deres hjemmeside, men der er ikke nogen 'skriv til os' link. Vi oprettede sågar en profil derinde, det kunne jo være, det gav flere muligheder - det gjorde det ikke

Så nu må alle vores venner herinde lægge øre til, i håb om at Discovery har en 'søgeagent' kørende, så de ser indlægget her. Håber, I bærer over med os, men nu, efter 17'ene gentagelse af hadespotten for i aften, måtte der bare ske noget

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har det på samme måde med de reklamer
Jeg håber at de snart får lavet nogle nye
Også lader være med at bruge samme plot til 3 programmer det er bare for meget

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Er der nogen der stadig er interesseret i shark-week på Discorvery?
Det er efterhånden ved at blive en joke derhjemme at alle hajer i hele verden er blevet filmet til Discovery. Animal Planet har det samme problem med at vise de samme clips igen og igen. Man får på fornemmelsen at de er en stor båndsløjfe der bare gentages hele tiden.

Green

Det er vel mere end fem år siden, at jeg havde de omtalte kanaler inde. Allerede dengang kan jeg huske, at vi morede os over, at der var "Shark week" så ofte, at det næsten var en befrielse, når der en sjælden gang ikke var hajer på sendefladen.

Bekymrende, at de fisk fortsat har kapret så meget sendetid. Sker der virkelig så lidt i verden?

Jeg har fundet løsningen på dit problem. Køb en harddisk optager til dit TV, og sæt den til at optage live TV en times tid før end du skal se TV. Så kan du blot spole forbi reklamerne mens du ser TV.

PS tricket virker også til TV3 m.v. :-)
Helt ærlig er jeg mest træt af den der reklame for Dr. Oetker de har kørt på Tv3 de sidste 400 år x 27 gange i hver film :-/

I tidernes morgen passede reklamepauserne med at der skulle fyres og måske laves kaffe. I dag er der reklamer så ofte at man kan nøjes med at kyle en avis i fyret og lave en senseo...
Min søster har været i USA og siger at det er meget værre derovre. Der er reklamer hver 5. minut og de kan af og til vare længere end selve udsendelsen!!
Og så er det at lille søde mig, ikke håber at vi følger efter dem derovre, ligesom med så meget andet!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Annonce
Hej

Jeg blander mig lige i debatten. I HAR FULDSTÆNDIG RET i Jeres synspunkter. Her i huset er vi SÅ trætte af reklamer i udsendelserne at vi efterhånden kun ser DR 1, DR 2, og så de kanaler som TV 2 formidler. De andre anser vi for en gang skrot. Netop p. g. a. reklamerne, vi har mange af de ( i tidligere nævnte indlæg ) kanaler, men GIDER simpelthen ikke spilde vores tid på de forbandede reklamer. Undskyld jeg bander.

Mvh Finn
Jeg har indtil nu kun haft DR1 og TV2, og jeg må tilstå, at bare de reklamer jeg bliver præsenteret for på TV2 er mig langt mere end rigeligt. Der er så mange åndssvage reklamer, der gentages i det uendelige, at jeg får kvalme af dem og rent faktisk fravælger de meste lede reklamers "budskaber". Det skal lige nævnes, at jeg næppe ser en halv time ud od over lige nyhederne og dermed beslægtede udsendelser, men alligevel er mit "behov" for reklamer meget mere end opfyldt.
En sjælden gang ser jeg TV ude omkring, hvor der er stakkevis af TV-kanaler med ganske uudholdelige reklamer i hobetal. Alene af den grund skal jeg slet ikke have parabol eller andet skrammel for for at kunne få endnu flere skodreklamer.
Jeg gider bestemt ikke spilde min tid på skodreklamer, genudsendelser af sløje serier og elendige quizer!
Så hellere følge med på nogle levende fora, f.eks.!

Med venlig hilsen
ktm

 

Så prøv at se en film på Svensk kanal 4. Der er ikke bare reklamer hvert 10ende minut, men også et halv times nyheder i løbet af en film. Det fjerner enhver filmglæde...

Green

hvad med reklame spot.

to håndværkere uden sele.
HADER også de spots på discovery,- også fordi de er SÅ lange,- OK ideen er da sjov nok den første gang man ser dem, men god damn hvor er de belastende!!
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis