Gravemaskine til udgavning i have.

Hej.

Jeg står og skal have tømt hele haven for busker og planter, og have gravet en temmelig stor sandkasse hvor jeg vel ca skal have gravet 30-50 cm jord af.

har så overvejet at leje en Knækstyret mineged/læsser, men er kommet lidt i tvivl om det er den rigtig manskine.. Kan den godt grave så meget ned af og vil den kunne gave nogen lidt store buske op??
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hmm dette indlæg skulle vist have været inde i have forumet i stedet, men kan vist ikke flyttes nu.
Lej en minigraver til gravearbejdet. Så får du langt det bedste resultat, og ikke så meget håndarbejde (hvis du altså kan styre sådan en)

Mvh. Michael Grove

Skals Pc Service

du skal ha en 1,5 t minigraver og evt en motorbør til at køre jord og buske væk det vil være det bedste det med minilæsseren vil blive noget værre rod og ødelægge mere end det gavner, jeg vil foreslå at du får den med en planerskovl og evt en 30c, skovl hvis det er nogle meget store buske
Du kan leje det du skal bruge ovre i nørhalne til rimelige penge han er bedre og billigere end de store i området. Har forøvrigt ingen relationer til ham deroppe.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis