Mosaik/klinker, hvor køber jeg dem?

Har været i Bauhaus i dag (fredag d. 14. august red.) og fandt den klinke/mosaik på net, der skal pryde mit nyrenoveret badeværelse. Men de havde den desværre ikke hjemme i den mængde jeg skulle bruge (10kvm)!
Så ville høre jer om I viste, hvor man ville kunne købe/bestille dem henne (på nettet evt.)
Bor nær Holbæk i Nordvestsjælland.
Bauhaus manden sagde de ville få dem hjem igen d. 7/9, og det er "a tad too late for me"!
Skal siges jeg har søgt og søgt på nettet efter den, men uden held. Men kunne jo være der var én som lige præcis vidste, hvor de forhandlede dem henne???
Mosaik flisen hedder Nero Marble og er 4,8x4,8 og ligger i net (30,5x30,5) Farven er natur grå/mørkegrå.


CHRiSTiMSeN
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der må være andre bauhaus byggemarkeder i nærheden, de har nok også nogle.
Så måske du bare skal 2-3 steder hen for at få dem nu.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Vil tro den nærmeste ligger i Hillerød eller deromkring ig KBH området. Kan jo blive nødt til at tage turen derind, hvis andet ikke er muligt. Men de må da findes et sted på nettet, hvor de kan bestilles online???

Men kan man indgive ordre til Bauhaus, og så få kørt tingene ud, eller skal man troppe op i egen høje person, og så bestille dem?

CHRiSTiMSeN
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis