Bilradio-anbefaling?

Min bil-radio/cd er slidt i knapperne. Igen, for det er min erfaring, at der ikke går ret mange år, så skal man trykke med 2 ton før knapperne reagere. Hvis de gør.
Jeg har nu kik på en Blaupunkt, men min første radio var også en Blaupunkt, og den kunne kun et par år, så var den slidt.
Nogen der kan anbefale mig et bestemt mærke?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Blaupunkt går da ellers for at være kvali, den orginale fra '94 sidder stadig i vores bil og virker. Men de laver åbenbart også sekunda modeller. Så noget siger mig det ikke er mærket, men hvor mange moneter man kaster efter projektet. - Ikke at man ikke kan komme til at give mange penge for noget møg også. I en anden klassisk bil jeg har sad der ind til sidste år et Pioneer anlæg fra 92 og spillede særdeles fremragende, på nær det ikke kunne læse cd'er så godt længere. Pioneer går for at lave god autostereo, men igen, det kommer sikkert an på modellen.
Jeg vil anbefale dig at køre ud til et sted hvor de har et ordentligt udvalg af bilradioer, evt. et bilcenter med tuning/styling og så simpelthen få trykket på knapperne. På den måde kan du mærke om knapperne føles "billige" find en radio med nogen knapper der ikke sidder løst. Generelt så er radio'er der er fyldt med en masse bling bling, også af en dårlig kvalitet.
Køb dig en pioneer,det går man ikke fejl af. Og hvis det "bare" er en radio du er ude efter er der her en god
en,fra den nok mest servicemindede webshop der findes i DK.

Han er som regel også den med de bedste priser

http://avantix.dk/catalog/product_info.php?cPath=24_22_78&products_id=2758

Og skal du have med 3 high volt linieudgange til div. komponentsæt samt en Subwoofer
og med indbygget DSP + diverse kan han også klare det, men det nævner du ikke noget om

 Mvh Henrik

Det er rigtig godt med USB til musik og podcasts. Evt en ting med fjernebetjening så holder kanpperne løngere. Kenwood er OK efter min mening.

Bornholm er et dejligt sted.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis