Problemer med Maxien

Hey allesammen.

Jeg står i den situation at min maxi ikke gider at starte da den ikke suger noget benzin, faktisk puster den luft ud igennem kaburatoren.
der er massere af Benzin i kaburatoren og den er helt ren.
Hvad kan problemet være.

//Asbjørn
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Asbjørn.
Den må vi lige have engang til, puster luft ud gennem kaburatoren ! Det kan simpelt hen ikke lade sig gøre, med mindre du har haft cylinderen af og monteret den omvendet.
Når jeg drejeg svinghjulet og stemplet går i top kan jeg mærke at der er kompression, men når der så køre ned igen kommer der luft ud igennem kaburtoren... jeg syntes også at det er underligt, og der er ingen ting er vender forkert.
Skrevet af hans2.hansen på 15 aug 2009 21:28

det lyder pudsigt cylinder omvent med kaburatoren ned ad.
og potten op ad (for rør).???

Kære H2H.
Hvis du ikke har noget seriøst at skrive, så lad hellere værer.
Der er da ingen grund til at vi skal sidde og tænke, så nu er tumben igang igen. jeg er sikker på at du nok er en flink mand når vi lære dig at kende, så hvad med om du undlod de skøre indfald, og holdt dig til at være seriøs. Det har du da vist du kan være

V.h.  Håndværkeren

Hej askeberry.
Der må være noget der er tilstoppet i dine skylle kanaler, er der en pakning imellem cylinder og krumtaphus du eventuelt har fået vendt forkert. For umiddel bart lyder det for mig som at den luft den suger ind i krumt. huset kommer tilbage til kaburt. igen. Nu ved jeg jo ikke om du har haft cylinder og stemplet af, så kan du prøve at beskrive hvad du har lavet før den begyndte på det pjat.

V.h.  Håndværkeren
Annonce
jeg synnes bare at det lydder pudsigt med denne opstilling.
at den blæsser ud gemmen kaburatoren.!!! i stæddet for potten.!!!
undskyld for ordkludder.?
Jeg tror ikke at der er andet for end at pille motoren af og tætne den HELT, men tak for hjælpen allesammen.

//Askeberry
HÆ HÆ ja hvis dit krumtap hus er utæt, får du den aldrig igang
Det får vi jo at se når jeg skiller den ad
Er du sikker på du drejer svinghjul den rigtige vej ?
Det lyder som et åndsvagt spørgsmål, men jeg lavede den fejl på min Suzuki en gang.
Af med skjoldet rundt om svinghjulet, tryk lidt på kickstarter / pedal med hånden, så kan du se hvad vej svinghjulet skal.
Er ikke 100%, men tror du drejer "avet om"

Hold nallerne fra roterende dele

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis