stolpehatte med solcellelys

jeg har engang set man kan købe stolpehatte med solcellelys er der nogen der ved hvor

 Jeg har set engang at man kan få stolpehatte med siolcellelys er der nogen der ved hvor

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
øhhhh har du bestil en vare fra dig selv du ejer jo selv det domæne !!!!
Du underskriver dig simpeltliv og henviser til simpeltliv.dk i din signatur det domæne er ejet af Jonas bove Andersen
Den webside du referer ti, hvor du har bestil nogle vare (prisedown.dk) er sørme ejet af Jonas bove Andersen.....
Amatør firma jeg ikke vil røre med en ildtang det simpelthind for plat at skulle reklamere i diverse fora blot for at opnå noget gratis reklame"......... Havde du betalt for noget reklame små villesiden straks mere troværdigt KLAPHAT AF EN FUSKERSIDE

når det så er sagt så vil jeg da bare at
Hvis de lamper har samme kvalitet og lysafgivelse som stort set alt andet solcelle led lemper der er på markedet til haven så tro jeg godt nok at i har købt katten i sækken. Jag mangle stadig at se nogen der giver et lys fra sig som man ikke bare trækker på smilebåndet af og tænker sådan en gang Kina bras.
Serdeles godt skrevet mfrost !!!
Vi kan godt undvære den slags idiotiske forsøg på at promovere sig selv og sin åbenbart ikke eksisterende intelligens...


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis