Silvan toilet VS dyrt toilet

Jeg skal have nyt toilet - På badeværelset selvfølgelig.
Jeg har set mange toiletter til 1000 kr og under i silvan nu.

Er det dårlige toiletter? Eller er det bedste at købe et dyrere toilet. Ifô f.eks.
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Vracks på 11 aug 2009 14:36
Jeg skal have nyt toilet - På badeværelset selvfølgelig.
Jeg har set mange toiletter til 1000 kr og under i silvan nu.

Er det dårlige toiletter? Eller er det bedste at købe et dyrere toilet. Ifô f.eks.
Køb billigt og græd mange gange, køb kvalitet og græd en gang.
Lettere kan det vist ikke udtrykkes.

V.h.  Håndværkeren

Min vvs'er ville slet ikke diskutere dette - for han kunne garantere mig, at kunne skaffe reservedele til et Ifó (eller andet kvalitetsmærke)

Og selvom det måske knap kan betale sig at reparere på et gammelt toilet (når man skal have en vvs'er til det), så er det dog lettere end at skulle skifte.

Desuden - med de lave skyllemængder, man bruger, har det rigtige design VIRKELIG meget at sige. Der er jo ikke meget ved at have 4 liters skyl, hvis det ikke virker ordentligt.


Mvh.

Jan R.
Må man også selv montere toilet?
Hvis du skal have en håndværker til skifte reservedele for dig kan det bedre betale sig for dig at købe et discount toilet hvis du selv kan skifte det. Køn dog ikke nogle af helt ukendte fabrikater. de fleste byggemarkeder inkl. jem og fix har med mellemrun gode toiletter til omkring 1K

Hilsen
Alllan
Annonce
Du må gerne selv skifte et toilet.
Ind maden til et mærke toilet er samme pris eller dyrer end et billig tilbuds toilet.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

du kan tit finde mærkevare som slagtilbud i de forskellige byggevarehuse.. så er det bare at få surfet på nettet indtil du finder det rigtige.. og jeg ved sørme ikke rigtigt.. jeg har personligt aldrig oplevet nogle der har haft problemer med et nyere toilet mærkevare eller ej.. men det ka være andre har oplevet det som et stort problem.. men der bliver altid snakket om man nu osse ka få reservedele, det er bare så sjældent at det er aktuelt :-)

 den bedste håndværker er ham/hende der kender sine egne begrænsninger

toilet der skal også være plads til lillemand i kummen.!
når man lader pølserne gå.! (kolde pocelæn)
Har selv lige været processen igennem. Køb dog et IFÖ CERA som der konstant er på tilbud til 1.195 kroner. Så er du sikker på at få kvalitet samt kunne få reservedele mange år fremover.

Umiddelbart er et toilet noget som de fleste opfatter som mur-og-nagelfast og nærmest en uforanderlig integreret del af et hus. Men du må gerne selv skifte og det er som oftest virkeligt simpelt. En manchet til faldstammen, fire skruer i gulvet og så tilslutte vand hvor du skal bruge to tænger. Der kan selvfølgelig være lidt bøvl hvis det eksisterende toilet er

/bjørn

Skrevet af jokoor på 13 aug 2009 17:10
... men der bliver altid snakket om man nu osse ka få reservedele, det er bare så sjældent at det er aktuelt :-)

Ja der har jeg nu desværre andre erfaringer. Vi bor i et kalkhelvede og skal ofte splitte cisternen for at rense. En operation som slider på de plastikdele som selv et moderne mærkevare toilet nu om dage består af

/bjørn

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis