Erfaringer med Paris Sten

Hej LDSére.

Jeg har modtaget et tilbud for et firma der hedder Paris sten (www.parissten.dk) Er der nogen som kender til det firma eller har fået noget lavet af dem?

Grunden til at jeg spørger er at de kommer fra Irland, engelsk talende og vil lave billig terrasser hvor jeg bor. Det har hidtil ikke været et godt tegn når der bliver banket på og engelsktalende folk vil sælge billig belægninger. ´Hvis man klikker sig ind på hjemmesiden og søger under referencer har jeg med mine egne øjne set disse mennesker i virkeligheden der er tilknyttet firmaet.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har ikke selv erfaringer med firmaet, men jeg ville ALDRIG få lavet noget af engelsktalende håndværkere der bare lige kommer forbi. For nylig fik jeg besøg af en venlig venlig mand der kunne male mit hus ganske billigt... Nej tak, og farvel og tak var mit svar

Til Psyzo.

Nej vær lidt varsom med at tage imod u-opfordrede tilbud om forskelligt arbejde, har jo hørt i medier om diverse udlanske firmaer som blev meget ubehagelige med trusler og så vidre, så heller ikke jeg ville tage imod sådanne tilbud.
M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Jeg har nemlig også hørt en del i medierne omkring det - men jeg har sågar også hørt fra folk som har været helt tilfredse. Jeg tænkte på at hvor langt skal man gå. Det er meget kendt i USA at man som dansk håndværker går rundt til folk og tilbyder dem ens hjælp. Det her firma kunne fremvise faktura, har internet side, og kontaktpersoner med billeder af dem som faktisk skal lave arbejdet. Jeg tænker bare på hvor meget ond tro man skal være i. Det kunne jo lige så godt være en helt tilfældig som tog kontakt til firmaet via deres internetside. At folk måske vil have et vist depositium for deres arbejde - er jo ikke anderledes end alle mulige andre danske firmaer (eks. vinduesfirmaer). Jeg ved ikke om man måske burde/skal tage alle disse over samme kam. Primær har jeg selv venner af anden oprindelse end dansk - de er da fuldt loyale.
Jeg ville holde mig fra dem.

Deres hjemmeside er oprettet den 29 Marts i år.
Ifølge den holder de til i Århus, men laver man en søgning på parissten.dk hos dk-hostmaster, så får man en adresse i Sønderborg.
Desuden skriver de på siden at de er et dansk indregistreret firma, men jeg kan umiddelbart ikke finde dem på www.cvr.dk

Til psyzo.

Det er selv-følgelig rigtigt, at vi ikke skal dømme alle over en kam.
Men som boyota skriver han har undersøgt diverse ting om dette firma, så ville jeg nu nok være lidt varsom alligevel. (der er nogle ting som ikke stemmer)
Kan huske fra tv. om nogle asfalt-arbejdere, som var blevet meget ubehagelige, den slags skulle vi gerne undgå i fremtiden, men det er jo helt op til den enkelte at afgøre, hvilket firma man tager til en given opgave.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Skrevet af boyota på 11 aug 2009 11:18
Jeg ville holde mig fra dem.

Deres hjemmeside er oprettet den 29 Marts i år.
Ifølge den holder de til i Århus, men laver man en søgning på parissten.dk hos dk-hostmaster, så får man en adresse i Sønderborg.
Desuden skriver de på siden at de er et dansk indregistreret firma, men jeg kan umiddelbart ikke finde dem på www.cvr.dk

Jeg har lige kigget lidt nærmere på www.cvr.dk, og jo CVR-nr. eksisterer faktisk. De har adresse i Sønderborg, men CVR-nummeret tilhører et netop opløst firma, Paris Stenindkørsler (v. Patrick Doran, som også figurerer på hjemmesiden). Firmaet havde per per 4. kvartal 2008 ingen ansatte.

Jeg synes sgu ærlig talt det lugter lidt og ville ikke selv indgå forretning med vedkommende.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også